×
×

به همت موسسه یارآوا و همکاری دانشگاه تهران اعلام شد

  • کد نوشته: 190139
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۴ام شهریور ۱۳۹۷
  • ۰
  • برندگان سومین دوره مسابقه رضا کروریان در قالب دومین دوره از فستیوال بین‌المللی موسیقی الکترونیک تهران هفته گذشته از سوی هیات داوران این مسابقه اعلام شد.

    به همت موسسه یارآوا و همکاری دانشگاه تهران اعلام شد
  • برندگان سومین دوره مسابقه رضا کروریان در قالب دومین دوره از فستیوال بین‌المللی موسیقی الکترونیک تهران هفته گذشته از سوی هیات داوران این مسابقه اعلام شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، نتایج سومین دوره‌ مسابقه‌ آهنگسازی موسیقی الکتروآکوستیک «جایزه‌ی رضا کروریان» ۱۳۹۷، در سه بخش فیکس‌مدیا، ساز به همراه فیکس‌مدیا و ساز به همراه لایوالکترونیک در دو گروه داخلی و خارجی به شرح زیر است:

    گروه الف) آهنگسازان مقیم ایران:

    · نفر اول: امین خوش‌سبک «استتار» برای ویلنسل و لایوالکترونیک

    · نفردوم: فرهاد شیرین‌زاده «بیداری» فیکس‌مدیا

    · نفرسوم: آرش اسدی خمامی «نوبت اشتباه» فیکس‌مدیا

    برگزیدگان:

    · احسان بنی‌طبا «خاطراتی خاکستری» فیکس‌مدیا

    · علی بلیغی «تنهایی پر هیاهو» برای ویلنسل و لایوالکترونیک

    · پرهام ایزدیار «پنجره» برای ویلنسل و لایوالکترونیک

    گروه ب) آهنگسازان مقیم خارج از ایران:

    · اثر مشترک میلاد باقری و مریم سیروان «کسی در اتاق کناری می‌نوازد» فیکس‌مدیا، انتخاب ویژه‌ی هیئت داوران

    برگزیدگان:

    · محمد امین شریفی «مضراب» فیکس‌مدیا

    · هومن رف‌رف «دیوار» فیکس‌مدیا

    فستیوال بین‌المللی موسیقی الکترونیک تهران هفته گذشته در حالی به کار خود پایان داد و برندگان جایزه رضا کروریان سومین دوره را شناخت که در ۸ روز پیاپی با همکاری و تعامل دانشگاه تهران و حضور یوآخیم هاینس استاد آهنگسازی و مدیر استودیوی موسیقی الکترونیک در دانشگاه موسیقی هانوفر، دیمیتری پاپاگئورگیو استاد آهنگسازی دانشگاه ارسطوی در شهر تسالونیکیِ یونان و اولریکه براند استاد ویلنسل دانشگاه هنر برلین برگزار شد.

    رضا کروریان (آبان۱۳۵۰-اسفند۱۳۹۳) آهنگساز و نوازنده فلوت، گیتار، پیانو و… ؛ تئوری موسیقی، هارمونی و درس‌های اولیه‌ آهنگسازی را نزد علیرضا مشایخی آموخت و بعدها در دانشگاه به فراگیری جزئیات آهنگسازی با فرید عمران و کیاوش صاحب‌نسق پرداخت. کروریان آهنگسازی را به طور جدی‌تر خارج از دانشگاه با صاحب‌نسق دنبال کرد و در ادامه، مبانی موسیقی الکترونیک را نزد شاهرخ خواجه‌نوری و آروین صداقت‌کیش فرا گرفت و از تجربیات یوآخیم هاینتس در زمینه‌ موسیقی الکترونیک بهره‌مند گردید. از رضا کروریان دو سی‌دی با نام‌های «اتاق بنفش» و «الکترومینیمال» در زمینه‌ موسیقی الکترونیک منتشر شده است.

    گروه موسیقی «یارآوا» به‌ یاد رضا کروریان (آهنگساز موسیقی الکترونیک) مسابقه و جایزه‌ای را به نام این هنرمند و در زمینه‌ موسیقی الکترونیک برگزار می‌کند. این برنامه با همفکری خانواده‌ رضا کروریان برگزار و حمایت مالی این مسابقه توسط خانواده‌ این آهنگساز فقید انجام می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=190139
       
    برچسب ها رضا کروریان

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *