×
×

به کارگردانی و نویسندگی اسماعیل میهن‌دوست

  • کد نوشته: 189100
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۰ام شهریور ۱۳۹۷
  • ۰
  • یک تجربه تازه | تقدیر از عوامل یک فیلم پیش از اکران

    به کارگردانی و نویسندگی اسماعیل میهن‌دوست
  • به نقل از خبرآنلاین، مراسم رونمایی از مواد تبلیغی فیلم «ترومای سرخ» به کارگردانی و نویسندگی اسماعیل میهن‌دوست، عصر روز دوشنبه ۱۹ شهریور در موزه سینما برگزار شد.

    برگزاری چنین مراسمی نه تنها در گروه هنر و تجربه که در سینمای ایران تجربه تازه‌ای است، این از معدود مواردی است که فیلمسازی قبل از اکران، فرصتی برای تقدیر از عوامل فیلمش همراه با رونمایی از کلیه مواد تبلیغاتی را در یک دورهمی فرهنگی ایجاد کرده است.

    این مراسم با خوشامدگویی سپیده ابرآویز ، مدیر روابط عمومی فیلم آغاز و با رونمایی از تازه‌ترین پوستر فیلم توسط اسماعیل میهن‌دوست و مرتضی مشهودی (مدیر جلوه‌های ویژه فیلم) ادامه یافت، سپس بخشی از ویدیوهای نظرات منتقدان و هنرمندان سینمایی و غیر سینمایی و اهل ادب و فرهنگ در مورد فیلم «ترومای سرخ» به نمایش در آمد.

    مراسم رونمایی از مواد تبلیغی فیلم ترومای سرخ

    هوشنگ گلمکانی، پرویز جاهد، خسرو دهقان، شیوا مقانلو، ستاره اسکندری، آتش تقی‌پور، فرانک آرتا، لادن نیکنام، ساناز فلاح‌فرد، مهناز رونقی و جمعی از بازیگران جوان فیلم «ترومای سرخ» از جمله افرادی بودند که ویدیوهای آنها برای مهمانان حاضر پخش شد.

    سپس تیزرهای آماده شده فیلم برای ایام اکران عمومی نشان داده شد و در ادامه عکس-نقد و بروشور فارسی فیلم حاوی گزیده نقدهای منتشر شده در ایام جشنواره فجر در معرض دید حاضرین قرار گرفت.

    بخش پایانی مراسم به اکران فیلم مستندی درباره «ترومای سرخ» اختصاص داشت.

    این فیلم که به نوعی ماجرای ساخته شدن «ترومای سرخ»  را روایت می‌کند توسط زهره صباغیان، کارگردانی و تدوین شده و مجموعه‌ای است از مصاحبه با کارگردان، بازیگران و عوامل فیلم، منتقدان سینمای ایران و تصاویری از پشت صحنه دوران پیش تولید و ایام فیلمبرداری.

    مراسم رونمایی از مواد تبلیغی فیلم ترومای سرخ

    میهن‌دوست در این فیلم به مشکلات و فراز و فرودهای کار از مرحله پیش تولید تا آماده‌سازی نهایی اشاره می‌کند.

    فیلم «ترومای سرخ» از چهارم مهر در سینماهای هنر و تجربه به نمایش عمومی در خواهد آمد.

    عکاس: مهسا جاسبی

    https://musiceiranian.ir/?p=189100
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *