×
×

عکسهای موسیقی ایرانیان از این مراسم

  • کد نوشته: 18789
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۲ام اردیبهشت ۱۳۹۱
  • ۰
  • مراسم رونمایی آلبوم «سایه روشن» به خوانندگی شاهین آرین هنرمند جوان و خوش آتیه موسیقی پاپ برگزار شد

  • موسیقی ایرانیان: مراسم رونمایی آلبوم «سایه روشن» به خوانندگی شاهین آرین هنرمند جوان و خوش آتیه موسیقی پاپ روز گذشته چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۹۱ با حضور هنرمندان موسیقی و سینمایی در هتل هما برگزار شد. در ادامه می توایند گزارش متنی سایت موسیقی ما و عکسهای موسیقی ایرانیان (امیر آبشناسان) از این مراسم را ببینید.

    آلبوم «سایه روشن» پس از شش سال، ۲۷ اردیبهشت ماه به بازار موسیقی می‌آید.

    در این مراسم علاوه برخوانندگان موسیقی پاپ چون علی لهراسبی و امید حاجیلو، هنرمندانی سینمایی چون نسرین مقانلو، اکرم محمدی، مرجانه گلچین، دکترمحمد صادقی، لیلا بلوکات، آرش معیریان کارگردان سریال «سایه روشن» به همراه همسرش مهرنوش الفتی، مریم امیرجلالی، رضا رویگری، محسن افشار، محسن شاه محمدی (کارگردان)، مجتبی رجبی معمار، امیر کاظمی، علیرضا می‌رآقا، یلدا قشقایی، فریبا وکیلی، جواد یحیوی، فرزاد حسنی، فربد یزدانر، حمیدرضا نصراللهی، انوشیروان تقوی (آهنگسازان و ترانه سرای این آلبوم) از میهمانان این برنامه بودند.

    بنا به گفته برگزار کننده این مراسم، این برنامه قراربود درساعت ۱۶آغاز شود اما به علت ناهماهنگ آمدن میهمانان، با تاخیرپ انجام شد.

    در این مراسم پس از پخش نماهنگی ازاین آلبوم نماینده شرکت «ریزموج» که اسپانسرآلبوم «سایه روشن» نیزمی باشد در مورد انتشار این آلبوم گفت: ما این آلبوم را با افتخار در سراسر ایران پخش خواهیم کرد نه به خاطر شاهین آرین بلکه تنها به این دلیل که به آینده این کار بسیار امیدوار هستیم.

    وی افزود: در آینده‌ای نزدیک این آلبوم خیلی بیشتر شنیده خواهد شد و شاهین آرین از بهترین خواننده‌های محبوب خواهد بود.

    آرش معیریان کارگردان این سریال نیز در این مراسم گفت: قرار بود نام اولیه این سریال «اینجا تهران است» باشد اما به تصمیم مدیران شبکه تهران به «سایه روشن» تغییر یافت.

    وی افزود: ۹۵درصد آنچه مدنظرم بود با همت و یاری عزیزانم به تصویر کشیدم. اما همیشه ۵۰ درصد موفقیت یک اثر به شرایط پخش آن مربوط می‌شود که متاسفانه این سریال در شرایط خوبی پخش نشد.

    در ادامه این برنامه که با اجرای محمد سلیمی مجری تلویزیون برگزارشد از شاهین آرین و پدرومادر او تجلیل و تقدیرشد.

    جواد یحیوی که از میهمانان این برنامه بود در این مراسم گفت: فضای موسیقی در کشور ما هر روز به افق‌های روشن تری می‌رسد و هنرمندانی چون شاهین آرین و امیدحاجیلو در این راه، مسیری را هموار می‌کنند، تا روزی موسیقی در سرزمین ما کمی شادترشود.
    جواد یحیوی عدم حضور طولانی خود در تلویزیون را قهر بودن با این رسانه مردمی بیان کرد و گفت نه تلویزیون من را دوست دارد و نه من آنان را.

    وی در پایان صحبت‌های خود افزود: فرصت خوبی است تا در این برنامه تولد حضرت زهرا (س) و روز مادر را تبریک بگویم. و دست همه مادران گل رامی بوسم.

    علی لهراسبی خواننده موسیقی پاپ نیز در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت روز مادرگفت: خوشحالم که امروز در خدمت شما دوستان و در مراسم رونمایی آلبوم دوست عزیزم شاهین هستم. چون من در جریان این آلبوم بوده‌ام و قبلا گوش کرده‌ام، بی‌اغراق می‌توان بگویم که شاهین آرین و فربدیزدانفرعزیز زحمات زیادی برای این آلبوم کشیده‌اند.

    شاهین آرین در معرفی آلبوم «سایه روشن» گفت: «سایه روشن» اولین آلبوم رسمی من است که با ۱۳ ترک به تیراژ ۲۰۰هزارتا و به مدیریت شرکت ریزموج سیستم (بصورت سوپرمارکتی) منتشر خواهد شد. وی افزود: این آلبوم به آهنگسازی فربد یزدانر، حمیدرضا نصراللهی، انوشیروان تقوی و ناصرزینعلی است. همچنین ترانه سرایانی که در این آلبوم با من همکاری داشته‌اند استادعبدالجبارکاکایی و حمیدرضا نصراللهی می‌باشند. این خواننده تاکید کرد: دراین آلبوم دو خواننده می‌ه‌مان در این آلبوم هستند با نام برسام آرین در ترک «التماس» و فربد یزدانفرم که در ریتمی آرام و شعری بسیار قوی بامن می‌خواند که به نظر من سوپرایز بزرگ این آلبوم است. وی افزود: در این آلبوم چهار ترک از سریال «سایه روشن» شامل «خسته‌ام»، «چه سخته»، «با تو باشم» و «روز رسیدن» نیز وجود دارد. آرین در مورد اولین اجرای خود در تهران گفت: مذاکرات برگزاری این کنسرت انجام شده اما قصد داریم با دیدی بازتری در تهران کنسرت برگزار کنیم چون این اولین کنسرت رسمی ما در ایران است.

    https://musiceiranian.ir/?p=18789
       
    برچسب ها شاهین آرین

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *