×
×

از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری راوی آذر کیمیا

  • کد نوشته: 186697
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۲ام شهریور ۱۳۹۷
  • ۰
  • آلبوم چهار مضراب تازه ترین اثرِ حاصل، همکاری سیاوش آریامنش و سعید حسین‌پور، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری راوی آذر کیمیا منتشر شد.

    از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری راوی آذر کیمیا
  • آلبوم چهار مضراب منتشر شد

    آلبوم چهار مضراب منتشر شد

    آلبوم چهار مضراب تازه ترین اثرِ حاصل، همکاری سیاوش آریامنش و سعید حسین‌پور، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری راوی آذر کیمیا منتشر شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، چهار مضراب، نام آلبوم دو نوازی سنتور و تمبک سیاوش آریامنش و سعید حسین پور است که در فضایی از موسیقی کلاسیک ایرانی و در قالب ۱۰ قطعه به نام های «ضربی شور. گذرگاه»، «چهار مضراب ابوعطا»، «چهار مضراب چهارگاه»، «چهار مضراب دشتی»، «چهار مضراب ترک»، «چهار مضراب افشاری»، «چهار مضراب ماهور»، «چهار مضراب راک»، «چهار مضراب شور» و «چهار مضراب شور. پرستو» به اجرا در آمده است.

    آریا منش پیش از این، آلبوم‌های قطعاتی از استاد فرامرز پایور و راز نهان را منتشر کرده و این بار تازه ترین اثر خود را در قالب این دو نوازی در اختیار علاقمندان قرار می دهد.

    شایان ذکر است که آلبوم بی کلام چهر مضراب از سیاوش آریا منش و سعید حسین پور، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری راوی آذر کیمیا منتشر شد. علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا نسبت به خرید آنلاین و قانونی آن از طریق سایت www.ritmo.ir اقدام نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=186697
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *