×
×

آلبوم جدید پائیز منتشر می‌شود

  • کد نوشته: 18666
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۷ام اردیبهشت ۱۳۹۱
  • ۳ دیدگاه
  • حمید عسکری خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ کشورمان این روزها درگیر آلبوم جدیدش است که سرانجام عنوان «سرنوشت» را برای آن انتخاب کرده است. عسکری پیش‌تر نیز گفته بود که آلبوم جدیدش کمای ۴ نام نخواهد گرفت و از هوادارانش خواسته بود اسم آلبوم جدید را آنها انتخاب کنند. عسکری در این باره به خبرنگار سایت […]

  • حمید عسکری خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ کشورمان این روزها درگیر آلبوم جدیدش است که سرانجام عنوان «سرنوشت» را برای آن انتخاب کرده است. عسکری پیش‌تر نیز گفته بود که آلبوم جدیدش کمای ۴ نام نخواهد گرفت و از هوادارانش خواسته بود اسم آلبوم جدید را آنها انتخاب کنند. عسکری در این باره به خبرنگار سایت موسیقی ما گفت: «اسم سرنوشت را انتخاب کردیم چون به فضای کاری ما می‌خورد و خود من هم این عنوان را خیلی دوست داشتم. به دوست عزیزی که این اسم را انتخاب کرده بود نیز ایمیل زدم و از او تشکر کردم و نهایتا عنوان آلبوم جدید من به زودی روانه بازار خواهد شد سرنوشت است.»

    وی درباره همکارانش در تهیه این آلبوم گفت: «ترانه‌های قطعات این آلبوم را خودم سروده‌ام و در بخش تنظیم نیز نیما وارسته و شهاب اکبری قطعات را تنظیم کرده‌اند. این آلبوم مثل آلبوم‌های قبلی ۹ قطعه دارد که البته ممکن است یک قطعه دیگر هم اضافه شود.»

    عسکری درباره تاریخ انتشار آلبوم سرنوشت هم توضیح داد: «اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و همه چیز طبق برنامه پیش برود این آلبوم را اوایل پائیز روانه بازار خواهیم کرد.»

    قرار است حمید عسکری تابستان امسال نیز کنسرت‌هایی را در شهر‌های مختلف برگزار کند که جزئیات بیشتر آنها را در روزهای آینده در موسیقی ما بخوانید

    https://musiceiranian.ir/?p=18666
       
    برچسب ها حمید عسکری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *