×
×

اجرای چهار گروه در فستیوال

  • کد نوشته: 185355
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۲ام مرداد ۱۳۹۷
  • ۰
  • یک تهیه کننده موسیقی از افتتاح رسمی تالار «رویال هال» در قالب برگزاری فستیوال موسیقی «ققنوس» با حضور چهار گروه شناخته شده در سبک های مختلف خبر داد.

    اجرای چهار گروه در فستیوال
  • محمدحسین توتونچیان

    محمدحسین توتونچیان

    یک تهیه کننده موسیقی از افتتاح رسمی تالار «رویال هال» در قالب برگزاری فستیوال موسیقی «ققنوس» با حضور چهار گروه شناخته شده در سبک های مختلف خبر داد.

    محمدحسین توتونچیان از تهیه کنندگان موسیقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام اینکه از روز ۱۱ شهریور ماه سال ۹۷ فستیوال موسیقی «ققنوس» با حضور چند گروه در سبک های مختلف برگزار می شود، گفت: همزمان با برگزاری این فستیوال تالار ۲ هزار نفری «رویال هال» یکی از هتل های تهران به صورت رسمی گشایش می یابد که می تواند از این پس به عنوان تالار برگزاری کنسرت استفاده شود.

    وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته روز یازدهم شهریور ماه کنسرت «هوروش بند» در ژانر موسیقی پاپ، روز دوشنبه دوازدهم شهریور کنسرت گروه «چارتار» در ژانر موسیقی تلفیقی، روز چهارشنبه ۱۴ شهریور کنسرت مهیار علیزاده و سالار عقیلی در ژانر موسیقی ایرانی و کنسرت گروه «کامکارها» در ژانر موسیقی محلی برای علاقه مندان اجرا می شود.

    این تهیه کننده موسیقی عنوان کرد: مشغول برنامه ریزی برای برگزاری چند کنسرت با حضور یکی از مهم ترین خوانندگان موسیقی ایرانی کشورمان هستیم که طی روزهای آینده درباره آن اطلاع رسانی می شود.

    توتونچیان درباره قیمت بلیت کنسرت ها نیز بیان کرد: قیمت بلیت کنسرت ها از ۵۰ تا ۱۹۵ هزار تومان تعیین شده که با توجه به میزان اجاره بهای تالار و تجهیزات پیشرفته این سالن قیمت متعادلی است.

    گشایش تالار «رویال هال» یکی از هتل های تهران در حالی است که طبق پیگیری های ما میزان اجاره بهای این سالن فوق پیشرفته ۲ برابر بیشتر از تالارهای دیگر برگزاری کنسرت در تهران است.

    https://musiceiranian.ir/?p=185355
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *