×
×

برای برگزاری کنسرت این هنرمند سرشناس در برج میلاد تهران

  • کد نوشته: 185309
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۲ام مرداد ۱۳۹۷
  • ۰
  • نوازندگان ارکستر «مهران مدیری» برای برگزاری کنسرت این هنرمند سرشناس در برج میلاد تهران مشخص شدند. به گزارش «موسیقی ما» در این برنامه قرار است جمعی از چهره‌های باسابقه و جوان‌تر موسیقی همراه مهران مدیری ساز بزنند. نیما حمیدی (نوازنده درامز)، جابر خدایاری (نوازنده پرکاشن)، بابک ریاحی‌پور (نوازنده گیتارباس)، مسعود همایونی (نوازنده گیتار الکتریک)، سامان […]

    برای برگزاری کنسرت این هنرمند سرشناس در برج میلاد تهران
  • مهران مدیری

    مهران مدیری

    نوازندگان ارکستر «مهران مدیری» برای برگزاری کنسرت این هنرمند سرشناس در برج میلاد تهران مشخص شدند. به گزارش «موسیقی ما» در این برنامه قرار است جمعی از چهره‌های باسابقه و جوان‌تر موسیقی همراه مهران مدیری ساز بزنند. نیما حمیدی (نوازنده درامز)، جابر خدایاری (نوازنده پرکاشن)، بابک ریاحی‌پور (نوازنده گیتارباس)، مسعود همایونی (نوازنده گیتار الکتریک)، سامان احتشامی (نوازنده پیانو)، گلنوش صالحی (نوازنده تار)، سینا جهان‌آبادی (نوازنده کمانچه)، آتنا اشتیاقی (نوازنده ویلنسل) و ساسان هاشمی (نوازنده کیبورد) اعضای ارکستر مهران مدیری در این برنامه خواهند بود. کنسرتی که هنوز تاریخ دقیق آن اعلام نشده اما شنیده‌ها حکایت از برگزاری آن در اوایل ماه شهریور دارد.

    اما همزمان با برگزاری این برنامه قرار است از اپلیکیشن «آوادیو» هم رونمایی شود که در آرشیو آن بیش از ۱۰۰هزار موسیقی از سبک‌های مختلف وجود دارد. همچنین پخش آفلاین، پادکست و پلی لیست و ارائه متن موسیقی از دیگر امکانات آوادیو است. این اپلیکیشن در بسترهای اندروید، IOS و تحت وب به مخاطبان ارائه می‌شود و از طریق لینک www.awadio.ir قابل دریافت است.

    https://musiceiranian.ir/?p=185309
       
    برچسب ها مهران مدیری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *