×
×

همسر این هنرمند اعلام کرد:

  • کد نوشته: 18506
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۱ام اردیبهشت ۱۳۹۱
  • ۰
  • همسر احمد ابراهیمی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران، ضمن بیان این مطلب گفت: استاد ابراهیمی چندی پیش با مشکلات ریوی مواجه شده بود که خوشبختانه پس از رسیدگی ها و معالجاتی که بر روی ایشان انجام شد وضعیت مناسب تری پیدا کرده و در حال حاضر در منزل بستری است. خانم شهبازی […]

  • همسر احمد ابراهیمی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران، ضمن بیان این مطلب گفت: استاد ابراهیمی چندی پیش با مشکلات ریوی مواجه شده بود که خوشبختانه پس از رسیدگی ها و معالجاتی که بر روی ایشان انجام شد وضعیت مناسب تری پیدا کرده و در حال حاضر در منزل بستری است.

    خانم شهبازی در ادامه افزود: ابراهیمی در سال ۱۳۷۹ نیز عمل باز قلب انجام داده بود و در طول مدتی که دچار مشکل ریوی شده بود نارسایی قلبی نیز به سراغ ایشان آمد؛ خوشبختانه احمد ابراهیمی به نسبت دو هفته قبل، هم از نظر قلبی و هم از نظر ریوی وضعیت مناسب تری دارد.

    وی همچنین تصریح کرد: البته استاد ابراهیمی همچنان از تجهیزات کمک تنفسی مانند دستگاه اکسیژن استفاده می کند و بیشتر زمان شبانه روز را به دلیل مصرف داروها و همچنین بیماری اش در خواب می گذراند.

    همسر احمد ابراهیمی ضمن تشکر از کمک های برخی نهادها مانند خانه موسیقی گفت: خوشبختانه با توجه به امکانات بیمه تکمیلی استاد ابراهیمی و مساعدت هایی که خانه موسیقی در تامین برخی هزینه ها داشت مشکل خاصی در زمینه پروسه درمان ایشان به وجود نیامد که لازم است از این بابت از همه عزیزانی که در این زمینه به ما کمک کردند تشکر و قدردانی کنم.

    https://musiceiranian.ir/?p=18506
       
    برچسب ها احمد ابراهيمي

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *