×
×

از مازیار خواجیان و محمد رضا اصغری

  • کد نوشته: 184886
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۷ام مرداد ۱۳۹۷
  • ۰
  • پس از ارائه تک آهنگهای ماهانه «رادیو» و «تجربه»، اجرا در جنگل شهرِ #تهران در سالن شهرزاد، این هفته نخستین آلبوم از این گروه تحت عنوان هشتگ تهران، در تاریخ جمعه ١٩ مرداد ١٣٩٧ در مجموعه گودو یاس، رونمایی خواهد شد.

    از مازیار خواجیان و محمد رضا اصغری
  • هشتگ تهران

    هشتگ تهران

    آلبوم موسیقی هشتگ تهران از مازیار خواجیان و محمد رضا اصغری، از سوی نشر وپخش جوان منتشر شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، پس از ارائه تک آهنگهای ماهانه «رادیو» و «تجربه»، اجرا در جنگل شهرِ #تهران در سالن شهرزاد، این هفته نخستین آلبوم از این گروه تحت عنوان هشتگ تهران، در تاریخ جمعه ١٩ مرداد ١٣٩٧ در مجموعه گودو یاس، رونمایی خواهد شد.

    مازیار خَواجیان علاوه بر ترانه نویسی، آهنگسازی و خوانندگی در این مجموعه، نوازنده گیتار باس، گیتار آکوستیک و الکتریک و سینت سایزر بوده و محمدرضا اصغری مضاف بر نوازندگی کیبورد، سینتی سایزر و طراحی ریتم و همخوانی، طراحی جلوه های صوتی، مهندسی صدا و میکس و مستر این آلبوم را بر عهده داشته است. همچنین نیما رمضان نوازنده گیتار الکتریک و بهمن چکاد به عنوان خواننده و مشاور در ترانه نویسی، در این مجموعه حضور دارند.

    بخش گرافیک، تصویرسازی دیجیتال، طراحی کانسپت و همچنین کارگردانی هنری این مجموعه بر عهده احسان ابرقویی بوده که حاصل این همکاری در قالب آلبوم هشتگ تهران و شامل قطعات «#تهران»، «#پلید»، «#آروم»، «#تگرگ»، «#آواز»، «#صحرا»، «#جنگل» و «#دور» به صورت کانسپت روایی و مبنی بر رابطه تصاویر طراحی شده با ترانه و موسیقی با محوریت پیچیده گیهای زندگی شهری در کلانشهر تهران انجامیده است.

    تهیه و تولید این آلبوم در استودیوی شخصی محمدرضا اصغری و مازیار خَواجیان صورت گرفته و انتشار آن از سوی نشر و پخش جوان انجام شده است. علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی خریداری کنند.

    شایان ذکر است که مراسم رونمایی آلبوم تهران در ساعت ۱۹:۳۰ از تاریخ ۱۹ مرداد ماه سال جاری، در مجموعه گودو یاس، واقع در خیابان نجات اللهی برگزار می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=184886
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *