×
×

با حضور شهرام ناظری، محمدعلی بهمنی و دیگر بزرگانِ هنر

  • کد نوشته: 184696
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۵ام مرداد ۱۳۹۷
  • ۰
  • شب گذشته مراسم رونمایی آلبوم موسیقی «تمام شد» با آهنگسازی «اردوان طاهری» و شعر و دکلمه‌ی «بهاره رهنما» در باغ تشریفات یکتا با حضور بزرگانِ موسیقی و هنر چون شهرام ناظری، محمد علی بهمنی، قطب‌الدین صادقی، علیرضا بدیع، مجید ملانوروزی، سروش قهرمانلو و روزبه نعمت‌الهی رونمایی شد. این آلبوم را موسسه فرهنگی و هنری «نوخسروانی […]

    با حضور شهرام ناظری، محمدعلی بهمنی و دیگر بزرگانِ هنر
  • شب گذشته مراسم رونمایی آلبوم موسیقی «تمام شد» با آهنگسازی «اردوان طاهری» و شعر و دکلمه‌ی «بهاره رهنما» در باغ تشریفات یکتا با حضور بزرگانِ موسیقی و هنر چون شهرام ناظری، محمد علی بهمنی، قطب‌الدین صادقی، علیرضا بدیع، مجید ملانوروزی، سروش قهرمانلو و روزبه نعمت‌الهی رونمایی شد.

    این آلبوم را موسسه فرهنگی و هنری «نوخسروانی باربد» منتشر کرده و قرار است عوایدِ‌ آن را به انجمن زنانِ سرطانی سرپرستِ خانوار تعلق گیرد. «بهاره رهنما» مدتی است علاوه بر حضور در عرصه‌ی هنرهای نمایشی، در زمینه‌ی انتشارِ آلبوم نیز فعالیت می‌کند و در جدیدترین تجربه‌اش آلبومی منتشر کرده است که شامل ۹ شعر و دکلمه است. او در بخشی از این مراسم گفت: «من پیش از این نیز در آثاری اشعارِ دیگران را دکلمه کرده بودم و دوستان پیشنهادهایی در این زمینه به من می‌دهند؛ اما آلبوم «تمام شد» از آنجا که بر اساسِ اشعارِ خودم شکل گرفته و از آن طرف قرار بود عوایدِ آن به خیریه‌ی «فرهاد» تعلق بگیرد، برای خودم حال و هوای دیگری داشت؛ ضمن آنکه استاد بهمنی یکی از مشاوران ما در طول مراحل تولید آلبوم بوده است و به همین مناسبت از او تشکر می‌کنم.»

    «رهنما» پیش از این در اثری با نام «هفت صدا» با آهنگسازی «اردوان طاهری» به همراه محمدعلی بهمنی، قطب‌الدین صادقی، مریم زندی و چند نفر دیگر حضور داشته است و «تمام شد» تجربه‌ی مستقلِ‌ او در این زمینه است. او همچنین قرار است پرفرورمنس این مجموعه را به صورتِ یک عاشقانه‌ی تک‌نفره اجرا کند.

    این بازیگر قبل‌تر درباره‌ی انتخابِ نامِ این اثر به سایت «موسیقی ما» گفته بود: «این آلبوم به نوعی پایانی بر دوره‌ای از نوشتن و اشعار خصوصاً عاشقانه من است و وارد فصل جدیدی شده‌ام. به همین دلیل اسم «تمام شد» را برایش انتخاب کرده‌ام.»

    در بخش دیگری از این مراسم نماینده موسسه خیریه فرهاد به این مساله اشاره کرد که این بازیگرِ سینما، سفیر این موسسه است؛ نهادی که حامی زنان مبتلا به سرطان و سرپرست خانوار است: «ما فعالیت هایی در سراسر کشور داریم و البته تمرکزمان بیشتر در استان تهران است. امیدواریم با دست‌گیری‌های شما کمک حال مردم عزیزمان باشیم.»

    آلبوم موسیقی «تمام شد» شامل ۱۰ قطعه با نام‌های ما انتخاب می‌شویم، تمام شد، هوایت را از من گرفته‌ای، مرا به قعر آب‌ها بازگردان، شعر را گم کرده‌ام، همین، نترس من بودم، ماه را به من بده، یک شب به خیر تو، امتداد دارد.

    https://musiceiranian.ir/?p=184696
       
    برچسب ها آلبوم تمام شد

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *