×
×

رحیم شهریاری خواننده و سرپرست این گروه خبر داد

  • کد نوشته: 18444
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۹ام اردیبهشت ۱۳۹۱
  • ۰
  • رحیم شهریاری سرپرست گروه موسیقی آراز از ساخت قطعه موسیقی آذری به آهنگسازی عثمان حسین لی از آهنگسازان به نام آذربایجانی خبر داد

  • رحیم شهریاری سرپرست گروه موسیقی “آراز” از ساخت قطعه موسیقی آذری به آهنگسازی “عثمان حسین لی” از آهنگسازان به نام آذربایجانی خبر داد.

    رحیم شهریاری نوازنده گارمون و سرپرست گروه موسیقی آراز با اعلام این خبر در توضیح کم و کیف برگزاری این کنسرت  گفت : تازه ترین کنسرت این گروه موسیقی در تاریخ ۱۸ خردادماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

    وی در ادامه افزود : بخش عمده ای از این کنسرت به اجرای قطعات جدید گروه آزار اختصاص دارد و قرار است قطعاتی از موسیقی مقامی آذری اجرا شود ، از میان این قطعات دو اثر متعلق به عثمان حسین لی از آهنگسازان خوب جمهوری آذربایجان است همچنین سه قطعه دیگر را نیز “موسی جبار اف” ساخته است . در ادامه قطعاتی از آلبوم “یاواش یئری” که نیمه سال گذشته منتشر شد و در کنسرت های پیشین نیز مورد استقبال قرار گرفت را بار دیگر روی صحنه خواهیم برد.

    این نوازنده گارمون در ادامه صحبت های خود با اشاره به برنامه های آینده این گروه موسیقی افزود : شهریور ماه تور کنسرت “آراز” به مدت دوماه در کانادا برگزار می شود.همچنین در حال حاضر آلبوم جدیدی را تهیه می کنیم که مجموعه ای از قطعات تلفیقی موسیقی فولکلور و موسیقی مدرن است.

    لازم به ذکر است محمد حسین افشاری نوازنده “نقاره”، پیمان حمیدی “پیانو” ، ابهر میرزا زاده گیتار، حمزه شهریاری کلارینت ، رها حمکی ، شیما اصلانی و خانم شجاعی همخوان ها، محمئ زبری جاز و امیل عباسی مهر گیتار باس از جمله نوازنده هایی هستند که رحیم شهریاری نوزانده گارمون را همراهی می کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=18444
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *