×
×

همکاری با هنرمندان کُرد

  • کد نوشته: 184428
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۲ام مرداد ۱۳۹۷
  • ۰
  • نوازنده و مدرس سازهای کوبه ای در تشریح تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود از همکاری با تعدادی از هنرمندان کُرد و انتشار مکتوب فعالیت هایش در کاتالوگ یک مجموعه بین المللی معتبر سخن گفت. عسل ملک زاده نوازنده و مدرس سازهای کوبه ای در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تازه ترین فعالیت […]

    همکاری با هنرمندان کُرد
  • نوازنده و مدرس سازهای کوبه ای در تشریح تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود از همکاری با تعدادی از هنرمندان کُرد و انتشار مکتوب فعالیت هایش در کاتالوگ یک مجموعه بین المللی معتبر سخن گفت.

    عسل ملک زاده نوازنده و مدرس سازهای کوبه ای در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی توضیح داد: چندی پیش با همکاری تعدادی از هنرمندان منطقه کردستان عراق پروژه ای را آغاز کردیم که اولین بخش آن در کشور ترکیه ضبط شد، دومین کلیپ از این مجموعه نیز بعد از پایان تصویربرداری کلیپ دوم ، در شهر ونیز ایتالیا تصویربرداری شد و کلیپ سوم نیز با همراهی گروه ۸۰ نفره هنرمندان ایرانی «سرمست» به سرپرستی خودم به زودی آغاز می شود.

    وی گفت: حین انجام پروژه ای که به آن اشاره کردم چندی پیش در یکی از دانشگاه های مهم سلیمانیه عراق کنفرانسی تشکیل شد که طی آن به عنوان یک هنرمند غیرکُرد به سخنرانی پیرامون موسیقی اصیل ایرانی بپردازم و بسیار خوشحالم که صحبت های من در این برنامه مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و من به عنوان یک هنرمند از کشور ایران توانستم به سهم خودم در معرفی هرچه بهتر موسیقی کشورم فعالیت هایی را انجام دهم. البته بعد از برگزاری این کنفرانس عازم شهر اربیل شده و همراه با تعدادی از هنرمندان کنسرتی بی کلام را در یک قلعه تاریخی معروف این شهر برپا کردیم که این اجرا نیز با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد.

    این نوازنده دف و سازهای کوبه ای در ادامه صحبت های خود از انتشار عکس و فعالیتهایش در کاتالوگ مجموعه بین المللی «ماینل» خبر داد و اظهار کرد: انتشار عکسی از من به عنوان یک بانوی هنرمند ایرانی آن هم با حجاب یکی از مهم ترین اتفاقات و افتخاراتی بود که طی ماه های گذشته نصیبم شد و من بسیار خوشحالم که تصویر من با حجاب کامل در کاتالوگ ۲۰۱۸ مجموعه «ماینل» منتشر شده است. در این کاتالوگ فعالیت هایم به عنوان یک هنرمند ایرانی در حوزه مولتی پرکاشن شرح داده شده که به اعتقاد خودم می تواند اتفاق خوبی برایم باشد.

    ملک زاده در تشریح فعالیت های دیگر خود در موسیقی گفت: طی روزهای آینده عازم کشورهای سوئد، آلمان و اسپانیا هستم که طی این سفرها کارگاه های آموزشی را در حوزه نوازندگی دف و ریتم های ایرانی روی ساز کاخُن برگزار می کنم. علاوه بر اینها همراه با یک گروه به کشور ایتالیا نیز سفر می کنم تا کنسرت هایی را در این کشور برگزار کنم. از سوی دیگر با توجه به اینکه از فرودین ماه همراه با علی قمصری نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی در پروژه «شط رنج» حضور دارم ، بنابراین برنامه ریزی هایی صورت گرفته تا برای ادامه اجرای این پروژه فعالیت هایی را انجام دهیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=184428
       
    برچسب ها عسل ملک زاده

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *