×
×

از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری ماهور

  • کد نوشته: 184061
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۳ام مرداد ۱۳۹۷
  • ۰
  • آلبوم افشاری اثر جدید حسین اینانلو، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری ماهور راهی بازار موسیقی شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا از طریق سایت ریتمو، بصورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.

    از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری ماهور
  • آلبوم موسیقی «افشاری» اثر جدید حسین اینانلو، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری ماهور راهی بازار موسیقی شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا از طریق سایت ریتمو، بصورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»،  افشاری نام مجموعه ایست تازه از نواخته های حسین اینانلو و پویان گرامی که در قالب ۹ قطعه به عناوین «پیش درآمد افشاری»، «درآمد، جامه دران، بسته نگار»، «ضربی افشاری، فرود به ابو عطا»، «آواز ابوعطا، فرود به دشتی»، «چهار مضراب دشتی»، «آواز دشتی»، «ضربی دشتی، فرود به افشاری»، «مثنوی» و «رِنگِ افشاری» به اجرا در آمده است.

    حسین اینانلو که پیش از این آلبوم پرسه را به انتشار رسانده، در آلبوم تازه اش نیز به نوازندگی سه‌تار پرداخته و پویان گرامی با نوازندگی تنبک او را همراهی کرده است.

    حسین اینانلو درباره آلبوم افشاری می‌گوید: «این آلبوم به لحاظ درونمایه نگاهی کاملا کلاسیک به موسیقی دستگاهی دارد؛ اما به لحاظ اجرایی و فرم و نوازندگی و تحرک جمله‌بندی و زمان‌بندی کاملا معاصر است».

    شایان ذکر است که آلبوم دو نوازی بی کلام افشاری اثر حسین اینانلو و از تولیدات تازه مؤسسه فرهنگی و هنری ماهور، منتشر شده و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال آن را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا نسبت به خرید قانونی و آنلاین اثر، از طریق سایت www.ritmo.ir اقدام نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=184061
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *