×
×

روایت سید محمد سادات اخوی

  • کد نوشته: 183996
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲ام مرداد ۱۳۹۷
  • ۰
  • آلبوم صوتی «حریر پنجره» بر اساس داستان های واقعی کرامات امام رضا علیه السلام با شعر و روایت سید محمد سادات اخوی به مناسبت دهه کرامت منتشر شد. به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی قاسمی مسئول روابط عمومی موسسه هنر و ادبیات هلال با اعلام خبر انتشار آلبوم صوتی «حریر پنجره» افزود: آلبوم صوتی «حریر پنجره» […]

    روایت سید محمد سادات اخوی
  • آلبوم صوتی «حریر پنجره» بر اساس داستان های واقعی کرامات امام رضا علیه السلام با شعر و روایت سید محمد سادات اخوی به مناسبت دهه کرامت منتشر شد.

    به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی قاسمی مسئول روابط عمومی موسسه هنر و ادبیات هلال با اعلام خبر انتشار آلبوم صوتی «حریر پنجره» افزود: آلبوم صوتی «حریر پنجره» از مجموعه «شعر آوا» در قالب کتاب گویای منظوم بر اساس داستان های واقعی کرامات امام رضا علیه السلام تهیه و تنظیم شده است. در این اثر سید محمد سادات اخوی چهار داستان منظوم را با زبانی ساده برای گرو های سنی نوجوان، جوان و بزرگسال روایت می کند.

    وی با بیان اینکه مجموعه شعر آوا همزمان با مناسبت های مذهبی در طول سال تولید و در فضای مجازی منتشر می شود، توضیح داد: آلبوم صوتی «حریر پنجره» شامل ۴ قطعه با زمانی حدود ۵۵ دقیقه با شعر و روایت سید محمد سادات اخوی و تنظیم دکتر محسن جلیلی در استودیو هلال تولید شده است. ضمن اینکه علاقه مندان به شنیدن مجموعه کامل شعر آوا می توانند از طریق سامانه و اپلیکیشن رادیو اینترنتی موسسه هلال این آثار را به صورت رایگان استفاده کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=183996
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *