×
×

تور کنسرت های حسین علیزاده

  • کد نوشته: 18291
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۵ام اردیبهشت ۱۳۹۱
  • ۱ دیدگاه
  • تور کنسرت «آن و آن» با بداهه نوازی حسین علیزاده و پژمان حدادی برگزار می شود

  • کنسرت حسین علیزاده و پژمان حدادی در تاریخ‌های ۱۷، ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ماه در سالن کتابخانه مرکزی شهر اهواز تور کنسرت دور ایران خود را آغاز خواهند کرد.

    این کنسرت که در ساعت ۲۱روزهای یاد شده برگزار می‌شود، اولین اجرای صحنه‌یی علیزاده در این شهر به حساب می‌آید و بلیت‌های آن که ۲۵ هزار تومان قمیت‌گذاری شده در گالری تصویر (۲۲۱۰۹۷۴ ـ ۰۶۱۱)، گالری ارشاد (۲۲۱۱۵۵۸ ـ ۰۶۱۱)،کتاب‌فروشی جعفری( ۴۴۵۴۵۴۸ ـ ۰۶۱۱)، کتاب‌فروشی محام( ۳۲۷۹۰۷۱ ـ ۰۶۱۱)، آموزشگاه موسیقی اهورا( ۲۲۲۳۹۴۸ ـ ۰۶۱۱) به فروش می‌رسد.

    این تور در روز چهارشنبه ـ ۲۰ اردیبهشت ماه ـ به بهبهان سفر خواهد کرد و تالار فرهنگسرای بهبهانیان برای اولین بار میزبان این دو هنرمند خواهد بود.

    این کنسرت در ساعت ۲۰:۳۰ برگزار می‌شود و بلیت‌های آن ۲۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. مراکز مهستان هنر ( ۹۷۱۶۲۵۱ ـ ۰۹۱۶) و آموزشگاه موسیقی آهنگ (۲۲۲۱۵۴۴ ـ ۰۶۷۱) از امروز ظهر بلیت‌فروشی این کنسرت را آغاز کرده‌اند.

    بوشهر نیز سومین شهر میزبان حسین علیزاده و پژمان حدادی است.

    کنسرت این دو هنرمند که در تاریخ‌های ۲۲ و ۲۳ اردی‌بهشت در سالن سینمای شهید آوینی برگزار می‌شود، یکی از بی‌سابقه‌ترین رخدادهای فرهنگی هنری در استان بوشهر به حساب می‌آید. بلیت‌های این کنسرت با سه نرخ ۱۵، ۲۰ و ۲۵ هزار تومان در مراکزی چون عرضه محصولات فرهنگی جماران( ۵۵۵۲۴۰۶ ـ ۰۷۷۱)،فروشگاه کتاب‌شهر( ۵۵۶۲۲۹۲ ـ ۰۷۷۱)، گالری مارک(۲۵۲۱۸۳۸ ـ ۰۷۷۱)، گیشه سینما شهید آوینی به فروش می‌رسد.

    تور کنسرت حسین علیزاده و پژمان حدادی پس از بوشهر با سفری دوهزار کیلومتری به شمال غرب ایران خواهد رسید. این دو هنرمند در تاریخ‌های ۲۸ اردیبهشت تا دوم خرداد در شهرهای تبریز و ارومیه به روی صحنه خواهند رفت که اطلاعات این برنامه‌ها به زودی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

    این دومین دور از تور شهرهای ایران حسین علیزاده است که از ۱۷ اردی‌بهشت در اهواز آغاز و به غیر از شهر یاد شده به ساری، آمل، نیشابور، رودسر، سیاهکل نیز می‌رسید و نهایتا روز نهم تیرماه در تالار وحدت پایان می‌یابد.

    پیش از این حسین علیزاده به همراه مجید خلج از بهمن ۱۳۸۹ تا فروردین ۱۳۹۰ در شهرهای قزوین، رشت، گرگان، شیراز و بندرعباس به اجرای برنامه پرداخته بود.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=18291
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *