×
×

ترانه های سیامک عباسی در نمایشگاه کتاب

  • کد نوشته: 18215
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۳ام اردیبهشت ۱۳۹۱
  • ۳ دیدگاه
  • نخستین مجموعه از ترانه های سیامک عباسی ترانه سرا و آهنگساز تحت عنوان «خوشبختیت آرزومه» از سوی انتشارات شانی در نمایشگاه کتاب عرضه می شود

  • موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: نخستین مجموعه از ترانه های سیامک عباسی ترانه سرا و آهنگساز تحت عنوان «خوشبختیت آرزومه» از سوی انتشارات شانی در نمایشگاه کتاب عرضه می شود.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، در این مجموعه سیامک عباسی با بهره گیری از تکنیک تصویر گری جذابیت بصری به ترانه های خود بخشیده است که برای نخستین بار در تاریخ ترانه سرایی ایران اتفاق افتاده است. این کتاب که در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب عرضه خواهد شد، ۳۵ ترانه از جدیدترین آثار این ترانه سرا را در بر خواهد داشت.

    لازم به ذکر است «خوشبختیت آرزومه» با قیمت ۵ هزار تومان در قطع خشتی و کاغذ نفیس گلاسه با تصویرگری اشکان رهگذر توسط انتسارات شانی منتشر شده است.

    عباسی در بیوگرافی خود می نویسد:
    «در تهران و در خانواده اى ادبى به دنیا آمدم، پدرم شاعر بود. دوران کودکى ام غرق در دنیاى شعر و موسیقى گذشت به طورى که در طول دوران تحصیلم یک شنونده ى حرفه اى موسیقى محسوب مى شدم. سلیقه شنیدارى من (که تاثیر مستقیم بر خلق آثارم دارد) در همین دوران شکل گرفت.

    از نوجوانى در دنیاى شعر قدم مى زدم، ترانه سُرایى را خیلى زود شروع کردم و زبان خودم را نیز زود به دست آوردم.

    در ابتداى ورود به دبیرستان، توسط یکى از دوستانم با ساز گیتار آشنا شدم و پس از آن به نوازندگى گیتار در گروه هاى موسیقى تلفیقى پرداختم. همزمان با ورود به دانشگاه موسیقى و فراگیرى موسیقى آکادمیک؛ به عنوان صدابردار در استودیو هاى حرفه اى به صدابردارى مشغول شدم.

    موسیقى الکترونیک را نیز به صورت حرفه اى، علمى و عملى دنبال کردم. طورى که به مدت ۲ سال این عنوان درسى (در رشته ى موسیقى) را در دانشگاه علمى – کاربردى تدریس کردم .

    پس از فراغت از تحصیل در رشته ی موسیقی و از آن جا که همیشه مقوله ی فرهنگ و مشتقاتش یکی از دغدغه های اصلی ام محسوب می شد، به تحصیل در رشته ی مدیریت فرهنگی پرداختم. رشته ای که مجموعه ای از علایق ام، اعم از ادبیات، موسیقی، جامعه شناسی، رسانه، مخاطب شناسی و… را در خود جای می داد.

    ترانه سرایى، آهنگسازى، تنظیم و خوانندگى؛ زمینه هاى فعالیت هنرى ام محسوب مى شود.

    در حال حاضر در کنار تحصیل در رشته ی علوم ارتباطات اجتماعی در مقطع کارشناسی ارشد، در حال تهیه و تولید اولین آلبوم رسمى خود هستم که به زودى به گوش علاقه مندان خواهد رسید.»

    روی جلد کتاب:

    https://musiceiranian.ir/?p=18215
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *