×
×

اثر زنده یاد «لطف اله مجد»

  • کد نوشته: 181948
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷
  • ۰
  • آلبوم موسیقی «مجد تار» اثر زنده یاد «لطف اله مجد» از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری «چهار باغ بانگ» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.

    اثر زنده یاد «لطف اله مجد»
  • آلبوم موسیقی «مجد تار» اثر زنده یاد «لطف اله مجد» از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری «چهار باغ بانگ» منتشر شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم «مجد تار» مجموعه‌ایست از آثار مرحوم «لطف‌الله مجد»، از اساتید فقید که در قالب ۱۸ قطعه در دستگاه‌های موسیقی ایرانی از جمله «ابوعطا»، «شور» و «سه‌گاه» به اجرا در آمده و از میان آن قطعات می توان به «درآمد و چهار مضراب ابوعطا»، «درآمد و چهار مضراب همایون»، «درآمد و چهار مضراب ماهور»، «درآمد و چهار مضراب همایون۲»، «درآمد و چهار مضراب شور»، «چهار مضراب شوشتری»، و «درآمد شوشتری و بیداد» اشاره کرد که در فضایی از تک‌نوازی تار و دونوازی تار و تنبک ارائه شده اند.

    نوازندگی تنبک در این آلبوم را دو پیشکسوت فقید دیگر«امیرناصر افتتاح» و «حسین تهرانی» به عهده داشته‌ و تارنوازی زنده یاد مجد را همراهی کرده اند.

    مؤسسه «چهار باغ بانگ» طراحی گرافیک این اثر را بر عهده داشته است.

    شایان ذکر است که آلبوم موسیقی «مجد تار» اثر زنده یاد «لطف الله مجد» از سوی «چهار باغ بانگ» منتشر شد و علاقمندان می توانند جهت تهیه نسخه فیزیکی و اورجینال اثر، به مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی مراجعه و یا نسبت به شنیدن آنلاین قطات آن از طریق سایت www.navaak.com اقدام نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=181948
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *