×
×

مهاجم باشگاه پرسپولیس

  • کد نوشته: 18185
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲ام اردیبهشت ۱۳۹۱
  • ۰
  • ایمون زاید که به خاطر به ثمر رساندن سه گل در دربی ۷۴ از محبوب‌ترین بازیکنان حال حاضر پرسپولیس است، عصر پنج شنبه پشت میکروفون ایستاد و سرود «سرخ» را خواند. به گزارش خبرآنلاین، سرود رسمی پرسپولیس که بیش از سه سال از شروع تولید آن می‌گذرد و تا امروز ده‌ها ستاره قدیمی و جدید […]

  • ایمون زاید که به خاطر به ثمر رساندن سه گل در دربی ۷۴ از محبوب‌ترین بازیکنان حال حاضر پرسپولیس است، عصر پنج شنبه پشت میکروفون ایستاد و سرود «سرخ» را خواند.

    به گزارش خبرآنلاین، سرود رسمی پرسپولیس که بیش از سه سال از شروع تولید آن می‌گذرد و تا امروز ده‌ها ستاره قدیمی و جدید این باشگاه در خواندن آن همکاری کرده‌اند، در حال نزدیک شدن به آخرین مراحل ضبط خود است.

    این سرود که آهنگ آن ساخته داریوش خواجه نوری است، با پیگیری این آهنگساز و نوازنده و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس در دست تولید است که به زودی ضبط آن به پایان می‌رسد.

    ایمون زاید ایرلندی-لیبیایی که عصر پنج شنبه با لهجه‌ای شیرین سرود سرخ‌ها را خواند، در این باره گفت: «هواداران پرسپولیس که رکورد تماشاگران بازی‌های باشگاه‌های آسیا را شکستند، لایق این هستند تا سرودی همگانی داشته باشند تا بتوانند آن را در هنگام بازی‌های تیم محبوبشان بخوانند.»

    مهاجم پرسپولیس ادامه داد: «از اینکه نتوانستیم در بازی مقابل الغرافه نتیجه مطلوب را کسب کنیم، ناراحت هستم. با این حال اطمینان دارم مقابل الهلال جبران خواهیم کرد و با شکست آن‌ها صعود خودمان را به عنوان تیم اول قطعی می‌کنیم.»

    در حاشیه جلسه ضبط سرود سرخ با صدای ایمون زاید، داریوش خواجه نوری که آهنگسازی و تولید این اثر را برعهده دارد، اعلام کرد که با خوانندگی یکی دو بازیکن دیگر پرسپولیس، تدوین نهایی این قطعه موسیقی انجام و به سرعت منتشر می شود.

     عکس: مجتبی خسروی

    https://musiceiranian.ir/?p=18185
       
    برچسب ها ایمون زاید

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *