×
×

با آواز و دکلمه «سید مهدی حسنی تترستاقی»

  • کد نوشته: 181806
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷
  • ۰
  • آلبوم «کوه سر ککی» با آواز و دکلمه «سید مهدی حسنی تترستاقی» از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری «نسیم مهرآوا» منتشر شد.

    با آواز و دکلمه «سید مهدی حسنی تترستاقی»
  • آلبوم «کوه سر ککی» با آواز و دکلمه «سید مهدی حسنی تترستاقی» از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری «نسیم مهرآوا» منتشر شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «کوه سرککی» عنوان آلبومیست با آواز و دکلمه خوانی «سید مهدی تترستاقی» که بر منتخبی از اشعار او و در ژانر فولکلور به اجرا در آمده است.

    این آلبوم شامل ۹ قطعه به عناوین «کتویی»، «چارتایی- در مقام تبری»، «چارتایی- دو بیتی ها»، «های ربابه»، «امیری»، «چارتایی های نو»، «پدر»، «گومیری» و «دیه گاری» می شود و احمد محسن پور (کمانچه)، ارسلان طیبی (لله وا)، سامان نوروزیان (کمانچه – قطعه‌ی های ربابه جان) و محمدرضا هاشمی (دوتار، نقاره، دایره و دهل) نوازندگان این قطعات هستند.

    همچنین میکس و مسترینگ مجموعه را «آرش محسن پور» بر عهده داشته و ضبط در «استدیو فرهنگ مازندران» با صدا برداری «عابد درخشانی» صورت گرفته است. «مهران هاشمی» نیز به عنوان طراح گرافیک با این اثر همکاری داشته است.

    شایان ذکر است که آلبوم فولکلور «کوه سرککی» با صدای «سید مهدی حسنی تترستاقی» از سوی انتشارات «نسیم مهرآوا» منتشر شده و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال آن را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند. برای شنیدن قطعات آلبوم بصورت آنلاین هم، می توان به سایت www.navaak.com و سایت سایت ریتمو ritmo.ir مراجعه کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=181806
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *