×
×

به کارگردانی وحید موساییان و روایت فریدون شهبازیان

  • کد نوشته: 181459
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۹ام خرداد ۱۳۹۷
  • ۰
  • برنامه این هفته کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش و نقد فیلم مستند «سمفونی ایران» اختصاص یافته است.

    به کارگردانی وحید موساییان و روایت فریدون شهبازیان
  • برنامه این هفته کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش و نقد فیلم مستند «سمفونی ایران» اختصاص یافته است.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» و به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، برنامه این هفته کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش و نقد فیلم مستند «سمفونی ایران» به کارگردانی وحید موساییان» و روایت فریدون شهبازیان اختصاص یافته است.

    این فیلم مستند از ساعت ۱۷ عصر روز یکشنبه بیستم خردادماه ۹۷ در سالن «سینماحقیقت» این مرکز به نمایش عمومی درمی آید و سپس با حضور وحید موساییان کارگردان، ناصر صفاریان مسئول نمایش و نشست فیلم‌ها و سیدعلیرضا میرعلینقی پژوهشگر موسیقی مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

    مستند ۷۵ دقیقه‌ای «سمفونی ایران» که تولید آن حدود ۹ سال به طول انجامید و برای اولین بار در یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» به نمایش درآمد به موسیقی نواحی ایران و اقوام مختلف می‌پردازد. در این فیلم، فریدون شهبازیان آهنگساز ایرانی برای یافتن ریشه‌های موسیقی مقامی این سرزمین کهن به سفری طولانی می‌رود …

    عوامل تولید مستند «سمفونی ایران» عبارتند از نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده: وحید موساییان، پژوهشگران: فریدون شهبازیان و جهانگیر اشرفی، مدیر فیلمبرداری: نادر معصومی، صدابردار: مازیار شیخ‌محبوبی، صداگذاری و میکس: محسن روشن، گوینده متن: مسعود رایگان، تدوینگر: نازنین مفخم، مجری طرح و مدیر تولید: محمد پورراد، دستیار تهیه: سارا جافری، برنامه‌ریز: بهزاد آدینه، عکاس: ماهور موساییان، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

    عموم علاقمندان برای تماشای این فیلم مستند و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می‌توانند از ساعت ۱۷ عصر یکشنبه ۲۰ خردادماه به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه کنند.

    شرکت در این برنامه برای عموم آزاد است.

    https://musiceiranian.ir/?p=181459
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *