×
×

آخرین وضعیت استاد نی از زبان یکی از شاگردانش

  • کد نوشته: 18111
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۳۰ام فروردین ۱۳۹۱
  • ۱ دیدگاه
  • حسن کسایی که استاد موسیقی ایران است از چند ماه پیش تاکنون بر بستر بیماری است و نی همچنان چشم‌ انتظار نواختن استاد است. به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، وی که سال‌ها است مبتلا به سرطان پروستات شده است هم‌اکنون در منزل خود در بالین بیماری به سر می‌برد. منوچهر غیوری نوازنده موسیقی ایران […]

  • حسن کسایی که استاد موسیقی ایران است از چند ماه پیش تاکنون بر بستر بیماری است و نی همچنان چشم‌ انتظار نواختن استاد است.

    خبرگزاری فارس: نی همچنان چشم انتظار استاد کسایی است

    به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، وی که سال‌ها است مبتلا به سرطان پروستات شده است هم‌اکنون در منزل خود در بالین بیماری به سر می‌برد.

    منوچهر غیوری نوازنده موسیقی ایران که نزدیک به ۴۰ سال است در نزد وی شاگردی می‌کند و در حال حاضر بر بالین استاد کسایی است، در ارتباط با آخرین وضعیت بیماری وی اظهار داشت: ایشان از نظر جسمی در حال خوبی به سر نمی‌برند و به دلیل اینکه ریه‌های ایشان ناراحت هستند، اجازه ملاقات به کسی داده نمی‌شود.

    وی با اشاره به اینکه استاد کسایی گاهی کسی را به خاطر نمی‌آورند، بیان داشت: هنردوستانی که مشتاق دیدار ایشان هستند به دلیل مراعات حالشان درخواست ملاقات نداشته باشند و برایشان دعا کنند.

    نوازنده موسیقی ایران با بیان اینکه استاد بسیار کم حرف می‌زنند و در حالت نیمه کما به سر می‌برد، اما به قطع صحبت‌ها را می‌شنوند، تصریح کرد: رابطه ما به صورت پدر و فرزندی بوده و چیزهایی از ایشان دیدم که به جرات می‌گویم مرید و عاشقشان هستم و همیشه دوستشان دارم.

    وی تاکید کرد: خانم کسایی همانند پروانه‌ای به دور ایشان می‌چرخد و با مراقبت‌هایشان سختی بیماری را برای این بزرگوار کمتر می‌کنند، و حضور ما تنها به عنوان یک دلگرمی بیش نیست.

    https://musiceiranian.ir/?p=18111
       
    برچسب ها حسن کسایی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *