×
×

تور کنسرت های شهنازی

  • کد نوشته: 17982
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۵ام فروردین ۱۳۹۱
  • ۰
  • گروه شهنازی به سرپرستی داریوش پیرنیاکان تور کنسرت هایی را به خوانندگی حمیدرضا نوربخش برگزار می کند

  • گروه شهنازی به سرپرستی داریوش پیرنیاکان تور کنسرت هایی را به خوانندگی حمیدرضا نوربخش در شهرهای مختلف ایران به روی صحنه خواهد برد که اولین اجرای آن اردیبهشت ماه ۹۱ در تهران خواهد بود.

    داریوش پیرنیاکان در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران، ضمن بیان این مطلب گفت: ما قرار بود کنسرت گروه شهنازی را پیش از نوروز به روی صحنه ببریم اما به دلیل مصادف شدن برنامه ما با ایام انتخابات این برنامه به اردیبهشت ماه ۹۱ موکول شد.

    این آهنگساز در ادامه افزود: این کنسرت که از ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت در تالار وحدت برگزار می شود به اجرای قطعاتی از ساخته هایم اختصاص دارد. البته به دلیل اینکه نام گروه ما از استاد علی اکبرخان شهنازی گرفته شده طبیعتا چند قطعه از این استاد فقید نیز اجرا خواهیم کرد.

    وی همچنین تصریح کرد: این کنسرت در دو بخش دشتی و اصفهان به روی صحنه می رود و علاوه بر اجرای قطعات ضربی، بخش هایی از کنسرت نیز به اجرای آواز اختصاص خواهد داشت.

    این موسیقیدان در مورد گروه شهناز تصریح کرد: این گروه در سال ۸۰ تشکیل شد و ما در همان زمان نیز کنسرت هایی را در داخل و خارج از کشور به روی صحنه بردیم؛ آلبومی نیز با عنوان«آسمان» توسط گروه شهنازی منتشر شد اما در ادامه به دلیل مشغله های دیگر فعالیت های گروه شهناز کمتر شد.

    این موسیقیدان افزود: ما در این اجرا با حضور نوازندگانی چون بهداد بابایی، سیامک جهانگیری، روزبه رحیمی، آرش کامور، آرش فرهنگفر، ذکریا یوسفی، حامد جوکار، قاسم رحیم زاده، کامیار نعمت الهی، یاسر بیات، حمیدرضا نوربخش و خود من به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

    https://musiceiranian.ir/?p=17982
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *