×
×

هم‌زمان با جشن جهانی نوروز در تاجیکستان صورت گرفت

  • کد نوشته: 17957
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۴ام فروردین ۱۳۹۱
  • ۰
  • هم‌زمان با جشن جهانی نوروز در تاجیکستان، رئیس جمهور از استاد موسیقی مقامی خراسانی تجلیل کرد. به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌رضوی، موسیقی مقامی در جشن جهانی نوروز هم‌زمان با افتتاح خانه ایران در تاجیکستان توسط استاد غلامعلی‌پور عطائی طنین‌انداز شد. پورعطائی چهره ماندگار […]

  • هم‌زمان با جشن جهانی نوروز در تاجیکستان، رئیس جمهور از استاد موسیقی مقامی خراسانی تجلیل کرد.

    خبرگزاری فارس: تجلیل رئیس جمهور از استاد موسیقی مقامی خراسانی

    به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌رضوی، موسیقی مقامی در جشن جهانی نوروز هم‌زمان با افتتاح خانه ایران در تاجیکستان توسط استاد غلامعلی‌پور عطائی طنین‌انداز شد.

    پورعطائی چهره ماندگار موسیقی مقامی ایران پس از اجرای برنامه خود در سخنانی گفت: موسیقی ایران در شرق و غرب معرف فرهنگ دیرینه و تاریخ ارزشمند ایران اسلامی و بزرگ است.

    این استاد موسیقی مقامی خراسانی افزود: موسیقی مقامی دارای جایگاه ارزشمندی است که هر قطعه از آن نیز در دل خود دارای پیام‌ها عرفانی ارزشمندی است.

    گفتنی است در این مراسم محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور ایران از این هنرمند خراسانی تجلیل کرد و به هنرمندان خوشنویس خراسانی حاضر در نمایشگاه صنایع دستی و مفاخر ایران که در حاشیه جشن جهانی نوروز برگزار شد نیز توجه ویژه کرد.

    هم‌چنین در این جشن از هنرمندان صنایع دستی خراسانی حاضر در نمایشگاه نیز از سوی مسئولان حاضر در جشن جهانی نوروز تجلیل شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=17957
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *