×
×

برای سومین دوره تمدید شد

  • کد نوشته: 177790
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۲ام فروردین ۱۳۹۷
  • ۰
  • کنسرت-تئاتر «ده سال تنهایى» به نویسندگى و کارگردانى اشکان خطیبى براساس طرح مشترک سهیل دانش اشراقى و اشکان خطیبی با همراهی گروه «Rock The Pen» برای بار سوم تمدید شد تا به این ترتیب از تاریخ ۱ تا ۵ اردیبهشت در تالار وحدت روی صحنه بروند. اشکان آبرون (کیبورد)، بردیا امیری (درامز)، نیما رمضان (گیتار […]

    برای سومین دوره تمدید شد
  • کنسرت-تئاتر «ده سال تنهایى» به نویسندگى و کارگردانى اشکان خطیبى براساس طرح مشترک سهیل دانش اشراقى و اشکان خطیبی با همراهی گروه «Rock The Pen» برای بار سوم تمدید شد تا به این ترتیب از تاریخ ۱ تا ۵ اردیبهشت در تالار وحدت روی صحنه بروند.

    اشکان آبرون (کیبورد)، بردیا امیری (درامز)، نیما رمضان (گیتار الکتریک)، آرش سعیدی (گیتارباس)، سروش عدل اعضای گروه Rock The Pen را تشکیل می‌دهند و هومن نامداری به عنوان نوازنده ساکسوفون، هستی سپاسی به عنوان نوارنده مهمان، تارا صلاحی،گلناز نوروزى، مونا شمس آنها را به عنوان هم‌خوان در این کنسرت همراهی می‌کنند.

    آناهیتا درگاهی، پوریا رحیمی سام و اشکان خطیبی هم به عنوان بازیگران این کنسرت-تئاتر خواهند بود که علاوه بر آن اشکان خطیبی قطعاتی از استینگ، بیجیز، ریدیو هد، پینک فلوید و… را می‌خواند.

    از دیگر عوامل این اثر که به تهیه‌کنندگى موسسه فرهنگی هنری «آوای دوران»برگزار می‌شود مى‌توان به سهیل دانش اشراقى (مدیر هنرى)، شکوفه داوودى (دستیار کارگردان)، سارا حدادى (مدیر روابط عمومى، مشاور رسانه‌اى و تبلیغات)، مصطفى پیرهادى (عکاس)، مهرداد تقوى (مدیر صحنه) و على مولوى (ساخت تیزر ) اشاره کرد.

    «ده سال تنهایى» به نویسندگى و کارگردانى اشکان خطیبى، یکم تا پنجم اردیبهشت ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سامانه «ایران نمایش» مراجعه کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=177790
       
    برچسب ها اشکان خطیبی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *