×
×

این خواننده ۲۳ اسفند سانس‌های تمدیدی کنسرتش را در تهران روی صحنه برد

  • کد نوشته: 176578
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۵ام اسفند ۱۳۹۶
  • ۰
  • «بابک جهانبخش» برای آخرین‌بار در تهران به دیدار مخاطبانش رفت. او ۲۳ اسفند اجرای خود را به همت شرکت «اکسیر نوین» و تهیه‌کنندگی «محمدرضا خانزاده» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه برد. جهانبخش در این برنامه منتخبی از تک‌آهنگ‌های محبوب و همچنین آثار آلبوم‌های گذشته‌اش را اجرا کرد. اکسیژن، برف، پریزاد، دیوونه جان و […]

    این خواننده ۲۳ اسفند سانس‌های تمدیدی کنسرتش را در تهران روی صحنه برد
  • «بابک جهانبخش» برای آخرین‌بار در تهران به دیدار مخاطبانش رفت. او ۲۳ اسفند اجرای خود را به همت شرکت «اکسیر نوین» و تهیه‌کنندگی «محمدرضا خانزاده» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه برد. جهانبخش در این برنامه منتخبی از تک‌آهنگ‌های محبوب و همچنین آثار آلبوم‌های گذشته‌اش را اجرا کرد. اکسیژن، برف، پریزاد، دیوونه جان و دوستت دارم، منو نگاه کن و من و بارون و… از جمله آثاری بودند که بابک جهانبخش به همراه دوستدارانش زمزمه کرد. او همچنین در این کنسرت پذیرای چهره‌هایی نظیر حامد همایون، محسن رجب‌پور، مهدی رحمتی و المیرا شریفی بود. همچنین کنسرت بابک جهانبخش در حالی برگزار شد که او یک هفته زودتر در کنار طرفدارانش تولدش را جشن گرفت.

    بابک ریاحی‌پور (گیتاربیس)، نیما حمیدی (درامز)، عرفان پاشا (ویولن)، بهنام حکیم (بوزوکی)، حامد دهقانی (گیتار اسپانیش) و بردیا یادگاری (پرکاشن) اعضای گروه بابک جهانبخش به رهبری مسعود همایونی (گیتار الکتریک) بودند.

    https://musiceiranian.ir/?p=176578
       
    برچسب ها بابک جهانبخش

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *