×
×

۲۸ و ۲۹ تیر در فرهنگسرای نیاوران

  • کد نوشته: 112282
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۰ام تیر ۱۳۹۵
  • ۰
  • کنسرت دونوازی عود و باس «شهرام غلامی» و «بیورن مه‌یر» دوشنبه و سه‌شنبه ۲۸ و ۲۹ تیر ساعت ۲۱ در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. موسیقی دوستان ایرانی «بیورن مه‌یر» نوازنده خوش قریحه باس را به‌خوبی می‌شناسند. شیوه نوازندگی منحصر بفرد این هنرمند سوئدی تا کنون در قالب پروژه های گوناگونی از جمله گروه رونین، آوپن […]

    ۲۸ و ۲۹ تیر در فرهنگسرای نیاوران
  • ۱۳۹۵۰۴۰۹۰۰۰۶۸۵_PhotoAکنسرت دونوازی عود و باس «شهرام غلامی» و «بیورن مه‌یر» دوشنبه و سه‌شنبه ۲۸ و ۲۹ تیر ساعت ۲۱ در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

    موسیقی دوستان ایرانی «بیورن مه‌یر» نوازنده خوش قریحه باس را به‌خوبی می‌شناسند. شیوه نوازندگی منحصر بفرد این هنرمند سوئدی تا کنون در قالب پروژه های گوناگونی از جمله گروه رونین، آوپن سورس، کوارتت انور براهم و گروه بازار بلو در تهران بروی صحنه رفته است.

    شهرام غلامی نیز نامی آشنا در میان عودنوازان نسل نوی کشور است که آلبوم های هلهله و سه عود و یک روز او (به همراه پژمان حدادی و راجیب چاکرابورتی) با واکنش مثبت منتقدان و هنردوستان قرار گرفته است.

    آشنایی این دو هنرمند به سال ۱۳۹۲ باز می‌گردد که کنسرت یادمان هنرمند فقید آزیتا حمیدی در تهران برگزار شد و شهرام غلامی و بیورن مه‌یر برای نخستین بار در کنار تعدادی زیادی از هنرمندان نام آشنای خانواده نشر موسیقی هرمس به روی صحنه رفتند.

    این دو از آن سال و هر زمان که امکان حضور بیورن مه‌یر در ایران فراهم می‌شد، به همنشینی موسیقایی می‌پرداختند و حال پس از سه سال این رابطه هنری به باروری رسیده‌است. اجرای پیش رو، نخستین دونوازی رسمی مه‌یر و غلامی بصورت زنده است.

    کنسرت دونوازی عود و باس «شهرام غلامی» و «بیورن مه‌یر» دوشنبه و سه‌شنبه ۲۸ و ۲۹ تیر ساعت ۲۱ در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=112282
       
    برچسب ها شهرام غلامی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *