×
×

اثر ابوسعید مرضایی

  • کد نوشته: 175948
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۹ام اسفند ۱۳۹۶
  • ۰
  • مراسم رونمایی آلبوم موسیقی «باد»، اثر ابوسعید مرضایی عصر چهارشنبه ۱۶ اسفند با حضور ابوسعید مرضایی، فربد یداللهی، سید علیرضا میرعلینقی، مهبد مکی و استقبال پرشور دوستداران هنر موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

    اثر ابوسعید مرضایی
  • مراسم رونمایی آلبوم موسیقی «باد» اثر ابوسعید مرضایی عصر چهارشنبه ۱۶ اسفند با حضور ابوسعید مرضایی، فربد یداللهی، سید علیرضا میرعلینقی، مهبد مکی و استقبال پرشور دوستداران هنر موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در پایان این مراسم از آلبوم باد رونمایی و به قید قرعه به چهار نفر از خریداران آلبوم هدایی نظیر ساز اودو ساخته «فربد یداللهی»، ساز سه تار ساخته «عباس صالحی»، مجموعه آلبوم های نشر سپیدار موسیقی و همچنین یک ترم آموزش رایگان در آکادمی ریتم صلح اهدا شد.

    آلبوم باد مجموعه سیزده قطعه همنوازی سه تار و کوبه ای (تنبک و اودو) به نوازندگی ابوسعید مرضایی و فربد یداللهی است. قطعات این آلبوم بر اساس ایده چهارفصل ساخته شده و داستان رایحه ها، نسیم و باد ها در چهار فصل سال را به تصویر می کشد.

    آهنگسازی و نوازندگی با توجه به حس و حالی که برای هر آهنگ در نظر گرفته شده انجام پذیرفته است. چهار قطعه اول با نام «زمستان در راه است»، «برگ»، «باد» و «برف و باد» نشانگر فصل زمستان هستند. «بوی مهر»، «نسیم پاییز»، «برگ و باد» بیانگر پاییز هستند. «هرم»، «رایحه»، «گردباد» بوی تابستان می‌دهند و «هوای بیداری»، «نسیم دیلمان» و «باد بهار» آوای فصل بهار را سر می‌دهند.

    آلبوم باد سومین اثر ابوسعید مرضایی پس از آلبوم های خاک و آب و توسط شرکت سپیدار موسیقی منتشر شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=175948
       
    برچسب ها ابوسعید مرضایی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *