×
×

در تدارک برپایی کنسرت

  • کد نوشته: 175452
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۵ام اسفند ۱۳۹۶
  • ۰
  • خواننده موسیقی ایرانی در تشریح تازه ترین فعالیت های خود از انتشار آلبوم جدید و تدارک برای برگزاری کنسرت با همراهی کامبیز روشن روان خبر داد. بیژن بیژنی خواننده موسیقی ایرانی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به تازه ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: چندی پیش اثر تازه ای را […]

    در تدارک برپایی کنسرت
  • بیژن بیژنی

    بیژن بیژنی

    خواننده موسیقی ایرانی در تشریح تازه ترین فعالیت های خود از انتشار آلبوم جدید و تدارک برای برگزاری کنسرت با همراهی کامبیز روشن روان خبر داد.

    بیژن بیژنی خواننده موسیقی ایرانی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به تازه ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: چندی پیش اثر تازه ای را به آهنگسازی استاد علی اکبرپور و اشعاری از عبدالرضا رضایی آماده کردیم که این مجموعه شامل هشت تصنیف برای سازهای ایرانی و کلاسیک است که نسبت به کارهای دیگرم از موسیقی ایرانی بیشتر بهره مند شده است.

    وی ادامه داد: استاد علی اکبرپور از هنرمندان مطرح موسیقی کشورمان است که در سال های دور برای برنامه «گلها» آثار ارزشمندی را خلق کرده و فکر می کنم با توجه به حال و هوایی که ایشان برای ملودی پردازی کار جدیدمان در نظر گرفته اند می تواند با علاقه مندان موسیقی ایرانی ارتباط برقرار کند. به هر صورت این آلبوم بعد از انتشار آلبوم «حرفی دیگر» به آهنگسازی محمدجواد ضرابیان تازه ترین کار من است که امیدوارم بتواند مورد پسند دوستداران موسیقی قرار بگیرد.

    این خواننده اضافه کرد: کار دیگری که می خواهم برای انتشار آماده کنم اثری به آهنگسازی استاد کامبیز روشن روان است که هم اکنون موسیقی آن نوشته شده ولی منتظریم تا مناسب ترین گزینه برای تهیه کنندگی اثر انتخاب شود تا بر اساس آن بتوانیم کارمان را ادامه دهیم. با توجه به اینکه بنده و آقای روشن روان در هشت آلبوم همکاری داشتیم تصمیم داریم شرایطی را برای اجرای زنده آثار منتخب این آلبوم ها آماده کنیم که به زودی جزییات آن اعلام می شود. این اجرای زنده متشکل از آثار منتخبی است که تاکنون با آقای روشن روان انجام داده ام.

    این هنرمند خوشنویس در بخش دیگری از صحبت های خود به انتشار یک کتاب جدید در عرصه خوشنویسی اشاره کرد و گفت: چندی پیش کتابی از آثار خوشنویسی من توسط انتشار «نای و نی» در بازار کتاب عرضه شد و خوشبختانه به چاپ دوم هم رسید. همچنین کتاب دیگری در عرصه آموزش خوشنویسی دارم که تمامی مراحل مربوط به انتشار انجام گرفته و به زودی توسط نشر «آبان» به بازار کتاب عرضه می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=175452
       
    برچسب ها بیژن بیژنی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *