×
×

گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از مراسم رونمایی این اثر

  • کد نوشته: 175098
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۲ام اسفند ۱۳۹۶
  • ۰
  • مراسم رونمایی آلبوم «پیچ هرز» با صدای «وحید موسویان»، عصر روز پنجشنبه دهم اسفند ماه، توسط موسسه فرهنگی هنری سی لحن باربد با حضور اهالی فرهنگ و هنر و رسانه در سالن سرنا برگزار شد. در ادامه می توانید عکسهای موسیقی ایرانیان (عکاس: مرضیه امیری) از این مراسم را مشاهده نمایید.

    گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از مراسم رونمایی این اثر
  • مراسم رونمایی آلبوم پیچ هرز با صدای وحید موسویان

    مراسم رونمایی آلبوم «پیچ هرز» با صدای «وحید موسویان»، عصر روز پنجشنبه دهم اسفند ماه، توسط موسسه فرهنگی هنری سی لحن باربد با حضور اهالی فرهنگ و هنر و رسانه در سالن سرنا برگزار شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در این مراسم وحید موسویان، خواننده اثر، به توضیح مراحل ساخت آلبوم پرداخت: «ساخت این آلبوم از چهار سال پیش آغاز شده و شامل هشت قطعه است، ترانه سرای همه قطعات خودم هستم و پنج قطعه با تنظیم «میلاد عدل»، دوقطعه با تنظیم «طاهر علیرمضانی»، و یک قطعه با تنظیم «سعید شیخان» در این البوم قرار داده شده است.

    این خواننده در ادامه صحبتهایش افزود: «من مهماندار هواپیما هستم و در یک سفر به طور اتفاقی با رضا یزدانی و در پی آن میلاد عدل آشنا شدم و بعد از آن ساخت آلبوم را آغاز کردم.» این هنرمند همچنین از تجربه ده ساله خود در سرودن ترانه گفت.

    در ادامه می توانید عکسهای موسیقی ایرانیان (عکاس: مرضیه امیری) از این مراسم را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=175098
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *