×
×

پخش اثری شنیده نشده از زنده یاد بدیع زاده از رادیو ایران

  • کد نوشته: 174793
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۹ام اسفند ۱۳۹۶
  • ۰
  • برنامه «عندلیب» که از شبکه رادیویی ایران پخش می شود به بازتولید و پخش آثار موسیقی طنز ایرانی پس از هشتاد سال می پردازد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه رادیویی ایران، آثاری از زنده یاد جواد بدیع زاده و پرویز خطیبی در «عندلیب» برنامه موسیقی رادیو ایران پخش می شود. بخشی از […]

    پخش اثری شنیده نشده از زنده یاد بدیع زاده از رادیو ایران
  • برنامه «عندلیب» که از شبکه رادیویی ایران پخش می شود به بازتولید و پخش آثار موسیقی طنز ایرانی پس از هشتاد سال می پردازد.

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه رادیویی ایران، آثاری از زنده یاد جواد بدیع زاده و پرویز خطیبی در «عندلیب» برنامه موسیقی رادیو ایران پخش می شود.

    بخشی از ترانه «یکی یه پول خروس» بدیع زاده که در آرشیوهای خصوصی یافت شده و تاکنون توسط عموم شنیده نشده در «عندلیب» این هفته بازتولید و پخش خواهد شد.

    این برنامه همچنین قرار است نگاهی به موسیقی هایی داشته باشد که با عنوان پاپ ایرانی در این سال ها تولید شده است. این موسیقی ها با اینکه در مواقعی با اقبال عمومی مواجه شده، اما از نظر ماندگاری آنچنان که باید و شاید در میان عموم جامعه جایگاه ویژه ای نیافته اند و اغلب از این لحاظ با موسیقی هایی که در دهه های گذشته در ایران با عنوان پاپ ایرانی تولید شده اند قابل مقایسه نیستند. این موضوع در برنامه «عندلیب» با حضور کارشناسان حوزه موسیقی روز پنجشنبه دهم اسفندماه مورد بررسی قرار می گیرد.

    «عندلیب» به نویسنده و تهیه کنندگی سعید مبشری، گویندگی داوود حیدری و کارشناسی و اجرای علیرضا امینی پنجشنبه ها ساعت ۲۲ از رادیو ایران پخش می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=174793
       
    برچسب ها برنامه عندلیب

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *