×
×

انتشار توسط مرکز موسیقی حوزه هنری

  • کد نوشته: 17463
  • شادروان موسوي
  • چهارشنبه, ۳ام اسفند ۱۳۹۰
  • ۰
  • مرکز موسیقی حوزه هنری آلبوم موسیقایی «گاهی دلم برای خودم تنگ می‌شود» را با شعر و صدای «محمد‌علی بهمنی» و موسیقی «رسول رسولی» در قالب سلسله آلبوم‌های صدای شاعر منتشر کرد. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز موسیقی حوزه هنری آلبوم موسیقایی «گاهی دلم برای خودم […]

  • خبرگزاری فارس: آلبوم موسیقایی «گاهی دلم برای خودم تنگ می‌شود» منتشر شد

    مرکز موسیقی حوزه هنری آلبوم موسیقایی «گاهی دلم برای خودم تنگ می‌شود» را با شعر و صدای «محمد‌علی بهمنی» و موسیقی «رسول رسولی» در قالب سلسله آلبوم‌های صدای شاعر منتشر کرد.

    به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز موسیقی حوزه هنری آلبوم موسیقایی «گاهی دلم برای خودم تنگ می‌شود» را با شعر و صدای «محمد‌علی بهمنی» و موسیقی «رسول رسولی» در قالب سلسله آلبوم‌های صدای شاعر منتشر کرد.

    در این آلبوم ۱۴ ترانه وجود دارد که عبارتند از: در این زمانه بی‌های‌و‌هوی لال پرست، خوابی و چشم حادثه بیدار می‌شود، زخم آن چنان بزن که به رستم زد، امسال گل ندارد شعر بهاری من، می ‌‌پرسد از من کیستی؟ می‌گویمش اما نمی‌داند، غمی که در سخنت داری همان غم است که من دارم، آنجا که زبان سرخ است سر سبز نمی‌ماند، تا گل غربت نرویاند بهار از خاک جانم، هزار چهره و هر چهره نیز پشت نقابی، خانگی گشتم ای خیل خیابانی من، پرنده نیستم اما پرخیالم هست، رنگ سال گذشته را دارد همه لحظه‌های امسالم، ناگهان دیدم که دور افتاده‌ام از همرهانم و ابرهای خبر این بار چه بارانی بود از مجموعه اشعاری است که در آلبوم موسیقی «گاهی دلم برای خودم تنگ می شود» برای علاقه‌مندان شعر و موسیقی عرضه شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=17463
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *