×
×

اثری برای یادگار امام

  • کد نوشته: 174190
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۵ام اسفند ۱۳۹۶
  • ۰
  • خواننده موسیقی انقلابی در تشریح تازه ترین فعالیت های خود از تولید ۲ اثر ویژه با مضامین اجتماعی و سالگرد ارتحال یادگار امام (ره) خبر داد. محسن توسلی خواننده موسیقی انقلابی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود بیان کرد: امسال در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این افتخار […]

    اثری برای یادگار امام
  • خواننده موسیقی انقلابی در تشریح تازه ترین فعالیت های خود از تولید ۲ اثر ویژه با مضامین اجتماعی و سالگرد ارتحال یادگار امام (ره) خبر داد.

    محسن توسلی خواننده موسیقی انقلابی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود بیان کرد: امسال در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این افتخار را داشتم که به همت رایزنی فرهنگی ایران در بیروت برنامه هایی را به مناسب دهه فجر برگزار کنم که یکی از این برنامه رونمایی از قطعه «هواتو دارم ای خاک» بود که روز جمعه ۲۰ بهمن ماه طی مراسم باشکوهی برای مخاطبان اجرا شد.

    وی ادامه داد: کار دیگری که تصمیم داریم تا پایان سال از آن رونمایی کنیم اثری با موضوع اجتماعی است که محتوای آن از زبان پدری به دخترش در حوزه خانواده و مسایل روز جامعه است که ترانه آن توسط سینا دستخوش نوشته شده و دارای مضمون متفاوتی است و می دانم که می تواند مورد توجه مخاطبان قرار گیرد. این اثر به طور حتم تا پایان سال در فضای مجازی منتشر می شود.

    این خواننده در پایان به تولید یک قطعه همزمان با سالروز ارتحال حجت الاسلام سید احمد خمینی یادگار امام راحل (ره) اشاره کرد و گفت: کارهای مربوط به پیش تولید این قطعه انجام گرفته که بر اساس آن قاسم صرافان به عنوان شاعر و امید رهبران به عنوان تنظیم کننده حضور دارند و امیدوارم طبق برنامه ریزی های انجام گرفته این قطعه همزمان با سالروز ارتحال یادگار امام در دسترس مخاطبان قرار گیرد.

    محسن توسلی چندی پیش هم قطعه «بت شکن ها» را به خوانندگی مشترک خود و حامد سلیمان داود همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت محمد(ص) و هفته وحدت منتشر کرد. این اثر موسیقایی که با حمایت سفارت جمهوری اسلامی ایرانی در سوریه تولید شده بود از جمله آثاری است که در آن برای اولین بار یک خواننده شیعه در کنار یک خواننده سنی برای هفته وحدت کاری را با هدف مشترک تولید کرده اند.

    https://musiceiranian.ir/?p=174190
       
    برچسب ها محسن توسلی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *