×
×

امیدواری به ترخیص از بیمارستان در اواسط هفته‌ی جاری

  • کد نوشته: 173106
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۰ام بهمن ۱۳۹۶
  • ۰
  • در حالی که صبحِ دیروز «رافائل میناسکانیان» – استادِ پیانیست- موردِ عملِ جراحی مغز قرار گرفت، این عمل با موفقیت به اتمام رسید و هم‌اکنون حالِ عمومی این نوازنده‌ی پیشکسوت، مساعد است و به گفته‌ی «شرمین مهدی‌زاده» – مدیر برنامه‌هایش- این امیدواری وجود دارد که او در اواسطِ هفته‌ی جاری از بیمارستان مرخص شود. «رافائل […]

    امیدواری به ترخیص از بیمارستان در اواسط هفته‌ی جاری
  • در حالی که صبحِ دیروز «رافائل میناسکانیان» – استادِ پیانیست- موردِ عملِ جراحی مغز قرار گرفت، این عمل با موفقیت به اتمام رسید و هم‌اکنون حالِ عمومی این نوازنده‌ی پیشکسوت، مساعد است و به گفته‌ی «شرمین مهدی‌زاده» – مدیر برنامه‌هایش- این امیدواری وجود دارد که او در اواسطِ هفته‌ی جاری از بیمارستان مرخص شود.

    «رافائل میناسکانیان» – موزیسینِ برجسته‌ی ایرانی- چندی پیش دچار سانحه‌ی رانندگی می‌شود که در همان روزهای نخست به نظر نمی‌رسد دچار مشکلی شده باشد؛ اما در روزهای بعد مشکلاتی چون عدم تمرکز برایش پیش می‌آید که پزشکان، احتمالِ آسیب مغزی را می‌دهند. «شرمین مهدی‌زاده» در این خصوص می‌گوید: «بعد از بروزِ این اتفاق، ایشان از یک‌شنبه‌ی هفته‌ی گذشته در بیمارستان پارس بستری و به تشخیصِ پزشکان مورد جراحی مغز قرار گرفتند. خوشبختانه خون‌ریزی روی لایه‌ی رویی مغز بود و به همین خاطر عملِ جراحی با موفقیتِ بسیاری همراه شد. ایشان هم‌اکنون به صورتِ کامل هوشیار هستند و پس از معاینه‌ی پزشک و بررسی شرایطِ بالینی ایشان، این امیدواری وجود دارد که اواسطِ هفته از بیمارستان مرخص شوند.»

    میناسکانیان فراگیری موسیقی را در سن ۶ سالگی آغاز کرد و در ۱۰ سالگی اولین کنسرت خود را برگزار کرد. او اولین هنرمندی است که رسیتال پیانو کلاسیکش از تلویزیون ایران پخش شده است. او تا زمانی که در ایران بود نزد امانوئل ملیک اصلانیان به فراگیری پیانو پرداخت. بعد از دورهٔ دبیرستان برای ادامهٔ تحصیل در رشتهٔ پزشکی به آمریکا رفت . در آنجا بود که ایوب زرکو استاد موسیقی دانشگاه یو سی ال ای استعداد او را در موسیقی و نوازندگی پیانو شناسایی و او را به ادامهٔ تحصیل در رشتهٔ موسیقی تشویق کرد. او نزد اساتید شناخته شدهٔ بین‌المللی چون : ایوب زرکو (لوس آنجلس)، کارل اولریش اشنابل(ایتالیا)، ایلونا کابوس (لندن) به تکمیل و فراگیری دانش موسیقی و نوازندگی پیانو پرداخت و همچنین در مدرسه جولیارد در نیویورک تحصیل کرد. وی هم اکنون علاوه بر اجرای کنسرت، به تدریس پیانو در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دانشکده موسیقی دانشگاه هنر مشغول است.

    https://musiceiranian.ir/?p=173106
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *