×
×

در حاشیه برگزاری سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر

  • کد نوشته: 17223
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۶ام بهمن ۱۳۹۰
  • ۰
  • رضا صادقی اظهار داشت‌: بازی در فیلم «بی‌خداحافظی» در حد تجربه و به صورت مهمان صورت گرفت و امیدوارم که با استقبال مخاطبان در آینده روبرو شود

  • «رضا صادقی» خواننده پاپ کشورمان در حاشیه برگزاری سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی فارس اظهار داشت‌: بازی در فیلم «بی‌خداحافظی» در حد تجربه و به صورت مهمان صورت گرفت و امیدوارم که با استقبال مخاطبان در آینده روبرو شود.

    * «بی‌خداحافظی» نشان می‌دهد که خوانندگان موسیقی دچار مشکلات اخلاقی نیستند

    وی در ادامه افزود:‌ تنها به شرطی در این فیلم بازی کردم که دیدم جامعه امروزی، خواننده‌های موسیقی را به گونه‌ای تصور می‌کنند که یا معتاد هستند و یا به خارج از کشور می‌روند و یا به مشکلات اخلاقی دچار شده و یا به انحراف می‌روند.

    صادقی تصریح کرد: با بازی کردن در فیلم «بی‌خداحافظی» این موضوع را روشن کردم که برای خوانندگان برجسته کشورمان مشکلات اخلاقی به وجود نمی‌آید و در این فیلم تلاش شد تا آینده خواننده برای مردم بد تصور نشود.

    * خوانندگان در جشنواره موسیقی فجر تمام لذت را به مخاطبان بدهند

    وی با بیان اینکه این فیلم برای نخستین به زندگی یک هنرمند می‌پردازد، گفت: هر چند من اصالتا جنوبی هستم اما کارگردان و عوامل فیلم ترجیح دادند تا کمتر از لهجه جنوبی در این فیلم استفاده شود، چرا‌که همه مردم ایران با این لهجه آشنا نیستند.

    صادقی با اشاره به برگزاری جشنواره موسیقی فجر، گفت: برای شرکت در جشنواره موسیقی فجر هیچ‌گونه اثری ارائه ندادم و برنامه‌‌ای هم جهت اجرا در بخش‌های جانبی این جشنواره ندارم.

    این خواننده کشورمان تصریح کرد: آرزو می‌کنم مردم  در جشنواره موسیقی فجر هنرمند را بپذیرند و اجرا‌کننده‌ها هم تمام لذت را به مردم بدهند.

    * ساخت فیلم سینمایی «ناصر عبداللهی» از آرزوهای دیرینه من است

    وی در پاسخ به این سوال که آیا برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره «ناصر عبدالهی» کنسرتی اجرا خواهید کرد، گفت: ناصر عبدالهی قدرت موسیقی پاپ کشور است که دارای معروفیت جهانی هم است، چرا که تعدادی از خوانندگان جهان از وی تقلید می‌کنند، هر چند کنسرت گذاشتن به راحتی امکان‌پذیر نیست اما علاقمندم برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره ناصر عبدالهی کنسرتی اجرا کنم.

    صادقی خاطرنشان کرد: ساخت فیلم سینمایی درباره «ناصر عبداللهی» از آرزوهای دیرینه من است و امیدوارم فعالان سینمایی کشور بتوانند به این موضوع هم بپردازند.

    https://musiceiranian.ir/?p=17223
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *