×
×

در فیلم «بمب، یک عاشقانه» به کارگردانی این بازیگر سینما

  • کد نوشته: 171686
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۵ام بهمن ۱۳۹۶
  • ۰
  • موسیقی فیلم «بمب، یک عاشقانه» از «پیمان معادی»، توسط «النی کاریندرو» بانوی آهنگساز یونانی، ساخته می شود.

    در فیلم «بمب، یک عاشقانه» به کارگردانی این بازیگر سینما
  • موسیقی فیلم «بمب، یک عاشقانه» از «پیمان معادی»، توسط «النی کاریندرو» بانوی آهنگساز یونانی، ساخته می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «النی کاریندرو» آهنگساز شناخته شده یونانی که همکاری های متعددی با بزرگان سینمای جهان را در پرونده هنری خود دارد، این بار، عهده دار ساخت موسیقی فیلم «بمب، یک عاشقانه»یِ «پیمان معادی» خواهد بود.

    کاریندرو پیش از این موسیقی اکثر آثار سینمایی «تئو آنجلوپولس» را ساخته و با کارگردان‌های مطرح دیگری چون «کریس مارکر»، «جولس داسین»، «ماگارت فن تروتا» نیز همکاری داشته است.

    معادی گفته است: «ساخته‌های خانم النی فراتر از عرف موسیقی متن در سینما است و ذهن زیبا و درخشان او، روحی عمیق را از پهنای کلام موسیقی‌اش به فیلم منتقل می‌کند. او آهنگساز شگفت‌انگیزی است و علاوه بر ساخت موسیقی، حدود ۱۸ فیلمنامه فیلم بلند، ۱۳ نمایشنامه و ۱۰ فیلمنامه سریال تلویزیونی، در کارنامه‌اش به چشم می‌خورد که نشان از چندوجهی بودن هنر او دارد.»

    «النی کاریندرو» هم به نوبه خود و پس از تماشای فیلم «بمب، یک عاشقانه» برای این کارگردان و بازیگر نوشته است: «پیمان عزیز، با دیدن فیلمت عمیقاً تحت‌تاثیر قرار گرفتم و هرچه می‌گذرد بیش از پیش دلبسته‌اش می‌شوم. ایده و متنت و حلقه‌های درهم تنیده‌ی داستانت، بی‌اندازه قوی و انسانی‌اند. زیبایی سکانس‌ها و حقیقتِ شرایط جغرافیای تو! و این ایده‌ی کلی عشق در زیر بمباران که چطور بر زندگی هرروزه‌ی آدم‌ها تاثیر می‌گذارد! سکانس‌های فیلمت حیرت‌انگیزند، تک‌ تک‌شان و اوج آنها در آخرین صحنه‌ی بمباران با آن فیلمبرداری بی‌نظیر… حتم دارم کشورت به تو خواهد بالید؛ چرا که فیلمت برداشتِ مردم دنیا را از ایران، تغییر و بسط خواهد داد.»

    شایان ذکر است که فیلم «بمب؛ یک عاشقانه» دومین اثر سینمایی «پیمان معادی» است. او در این فیلم بجز کارگردانی، به عنوان بازیگر نیز مقابل دوربین قرار گرفته است. «لیلا حاتمی»، «حبیب رضایی»، «سیامک انصاری»، «سیامک صفری»، «بهادر مالکی‌پور»، «رامین پورایمان»، «معصومه قاسمی‌پور»، «صبا گرگین‌پور»، «شهروز آقایی‌پور»، «محمود کلاری» -که علاوه بر مدیریت فیلمبرداری، در یکی از نقش های فرعی این فیلم همکاری دارد-، از دیگران بازیگران «بمب، یک عاشقانه» می باشند.

    https://musiceiranian.ir/?p=171686
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *