×
×

در دومین هفته از آخرین ماه زمستانی

  • کد نوشته: 171683
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۵ام بهمن ۱۳۹۶
  • ۰
  • کنسرت موسیقی «کاوه یغمایی»، در دومین هفته از آخرین ماه زمستانی، با حضور و همکاری نوازندگان مطرح جهانی، در «سالن میلاد نمایشگاه بین المللی» تهران بروی صحنه می رود.

    در دومین هفته از آخرین ماه زمستانی
  • کنسرت کاوه یغمایی

    کنسرت موسیقی «کاوه یغمایی»، در دومین هفته از آخرین ماه زمستانی، با حضور و همکاری نوازندگان مطرح جهانی، در «سالن میلاد نمایشگاه بین المللی» تهران بروی صحنه می رود.

    در تاریخ ۱۷ اسفند ماه سال جاری، «کاوه یغمایی» خواننده شناخته شده موسیقی راک کشورمان، پس از وقفه ای ۸ ماهه و با حضور نوازندگان شناخته شده جهانی، به اجرای رپرتواری از آلبوم های سابق و قطعاتی شنیده نشده از آلبوم در دست انتشار خود می پردازد.

    «دیوید اسپایدل» (David Spidel) –گیتارباس- «برایان پالسن» (Brian Poulsen) -گیتار الکتریک- و شِین گالاس (Shane Gaalaa ) –درامز-، نوازندگانی هستند که در کنسرت پیش رو، «کاوه یغمایی» و «نیلوفر فرزندشاد» -پیانو و کیبورد- را همراهی می کنند. همچنین «ساتگین یغمایی»، «سیامک بغدادی» از گروه «ماینس وان» و …به عنوان هنرمندان میهمان، در کنار این مجموعه، به هنرنمایی خواهند پرداخت.

    یغمایی در حدود ۱۰ سال پیش با این نوازندگان همکاری داشته و اجراهایی را در کانادا بروی صحنه برده اند و حالا این جمع، در سرزمین مادری کاوه یغمایی دورهمی دیگری را رقم خواهند زد.

    قطعات گلچین شده برای کنسرت آتی «کاوه یغمایی» از آلبومهایی همچون «تردید»، «جاده»، «کوچه»، «منشور»، «پنجه‌های آواز»، «زخمی» و «خاطره بازی» و آلبوم در دست انتشار این هنرمند که احتمالا «مرد عنکبوتی» نام بگیرد، انتخاب شده که تقدیم مخاطبان و هواداران او خواهد شد.

    شایان ذکر است که مؤسسه «آوای هنر»، مسئولیت برگزاری این کنسرت را بر عهده دارد. فروش بلیت این کنسرت از دیروز –چهارشنبه. ۴ بهمن ۱۳۹۶- آغاز شده و علاقمندان می توانند جهت خرید اینترنتی بلیتها، به سایت Tik8.com مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=171683
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *