×
×

عکاس: آیدا چاشنی گیر

  • کد نوشته: 170992
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۳۰ام دی ۱۳۹۶
  • ۰
  • فرانچسکو کفیسو نوازنده ایتالیایی ساکسیفون نیز در آخرین روز از برگزاری جشنواره موسیقی فجر با همراهی سایر هنرمندان هم وطنش از جمله گابریل ایوانجلیستا، مائورو شیاوونه و آدام پَچه اجرای قابل قبولی را پیش روی مخاطبانش در تالار وحدت تهران قرار دادند. در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: آیدا چاشنی گیر) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    عکاس: آیدا چاشنی گیر
  • فرانچسکو کفیسو (جَز ساکسیفون) از ایتالیا

    فرانچسکو کفیسو نوازنده ایتالیایی ساکسیفون نیز در آخرین روز از برگزاری جشنواره موسیقی فجر با همراهی سایر هنرمندان هم وطنش از جمله گابریل ایوانجلیستا، مائورو شیاوونه و آدام پَچه اجرای قابل قبولی را پیش روی مخاطبانش در تالار وحدت تهران قرار دادند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» و به نقل از مهر، یکی از بخش های جالب توجهی که با استقبال بسیار خوب مخاطبان نیز مواجه شد مربوط به اجرای قطعه ماندگار «بهار دلنشین» به آهنگسازی زنده یاد روح الله خالقی آهنگساز و موسیقیدان مطرح موسیقی ایرانی توسط این گروه ایتالیایی بود که به مذاق تماشاگران بسیار خوش نشست.

    فرانچسکو کفیسو یکی از استعدادهای استثنایی تاریخ موسیقی جَز است. زمانی که تنها ۹ سال داشت، ‌نخستین گام‌های خود را در موسیقی جز برداشت و با موسیقیدان‌هایی که آوازه‌ جهانی داشتند، همکاری کرد. او تاکنون جایزه‌های بسیاری را مانند جایزه‌ ملی ماسیمو اوربانی در اوربیساگلیا، ‌جایزه‌ یورو جَز در لکو، ‌جایزه‌ سازمان جهانی فستیوال‌های جز در نیویورک، جایزه‌ رقابت‌های ساکسیفون در لندن، جایزه‌ دجانگو دئور در رم و بسیاری جوایز دیگر را از آن خود کرده است.

    این هنرمند در سال ۲۰۰۴ به ‌عنوان مهمان ویژه در فستیوال موسیقی سانرمو شرکت کرد و در سال ۲۰۰۵ جایزه‌ مجله‌ مهم جز ژاپن، ژورنال سویینگ را از آن خود کرد. وی در نظرسنجی مجله‌ موسیقی جز ایتالیا ‌به عنوان تاپ جز (بهترین‌های جز) شناخته شد. کفیسو در سال ۲۰۰۶، دیپلم نوازندگی فلوت کلیددار را از موسسه‌ وینسزو بلینی در کاتانیا دریافت کرد.

    در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: آیدا چاشنی گیر) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=170992
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *