×
×

عکاس: ریحانه فرج الهی

  • کد نوشته: 169600
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۷ام دی ۱۳۹۶
  • ۰
  • در هفتمین شب از سی و سومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، گروه موسیقی وحید اسدالهی به اجرای موسیقی پرداخت. در این اجرا محمد نوازنده گارمون و رضا نوازنده سازهای کوبه ای پدرشان وحید اسدالهی سرپرست گروه و نوازنده نقاره را همراهی کردند و اجرایی پر انرژی را روی صحنه بردند. در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: ریحانه فرج الهی) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    عکاس: ریحانه فرج الهی
  • کنسرت وحید اسدالهی

    در هفتمین شب از سی و سومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، گروه موسیقی وحید اسدالهی به اجرای موسیقی پرداخت. در این اجرا محمد نوازنده گارمون و رضا نوازنده سازهای کوبه ای پدرشان وحید اسدالهی سرپرست گروه و نوازنده نقاره را همراهی کردند و اجرایی پر انرژی را روی صحنه بردند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در ابتدای این اجرا وحید اسدالهی با خانواده حادثه دیدگان کشتی سانجی ابراز همدردی کرد و در ادامه به اجرای موسیقی پرداخت. او اظهار کرد: تمام تلاش من معرفی سازم به مردم است اما بعد از این تصمیم دارم در گروه سه نفره‌ای که تشکیل داده‌ام دیگر جوانان هنرمند نیز حضور داشته باشند و یک گروه خوب موسیقی تلفیقی تشکیل بدهم.

    «کوچلر»، «باسگالی»، «خالاباجی»، «سلیمانی»، «اوزن دره»، «کماله»، «ای قیز»، «مینا»، «شالاخو»، «اوزیر»، «ساری گلین»، «آرزو»، «فایتون چی»، «قزاخی»، «درآمد زابل»، «ترکمه»، «ایریلیق» و «رنگ بیات شیراز» قطعات اجرایی گروه بودند.

    در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: ریحانه فرج الهی) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=169600
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *