×
×

عکاس: ریحانه فرج الهی

  • کد نوشته: 170859
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۳۰ام دی ۱۳۹۶
  • ۰
  • در شب پایانی سی و سومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، دونوازی پریچهر خواجه و بهنام معصومی در فرهنگسرای نیاوران اجرا شد. در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: ریحانه فرج الهی) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    عکاس: ریحانه فرج الهی
  • دونوازی پریچهر خواجه و بهنام معصومی

    در شب پایانی سی و سومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، دونوازی پریچهر خواجه و بهنام معصومی در فرهنگسرای نیاوران اجرا شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در این اجرا که با اقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه بود، قطعات طلیعه، شفق و آذرخش اجرا شد. همچنین تکنوازی‌های موفق این دو نوازنده از دیگر بخش‌هایی بود که مورد توجه قرار گرفت. خواجه و معصومی هر دو در نوازندگی موفق عمل کردند و توانستند مخاطبان را تا پایان اجرا با خود همراه کنند.

    پریچهر خواجه به سال ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد. موسیقی و نواختن قانون را از سال ۱۳۶۷ با ورود به هنرستان موسیقی دختران نزد ملیحه سعیدی آغاز کرد و در کنار این ساز با نواختن پیانو، تمبک و کمانچه نیز آشنا شد. در سال ۱۳۷۴ با رتبه اول از هنرستان موسیقی فارغ‌التحصیل شد و باز با رتبه اول در دانشگاه هنر پایان‌نامه گرفت. سپس به کسب درجه کارشناسی ارشد آهنگسازی نائل آمد و در حال حاضر در همان دانشگاه تدریس می‌کند.

    بهنام معصومی نوازنده چیره دست تنبک از شاگردان رامین رحیمی، پژماه حدادی و … بوده است که با هنرمندان مطرحی چون دولتمند خالف، همایون شجریان و … همکاری داشته است.

    در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: ریحانه فرج الهی) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=170859
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *