×
×

عکاس: علی چاشنی گیر

  • کد نوشته: 168837
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۵ام دی ۱۳۹۶
  • ۰
  • «ارکستر مهر» به سرپرستی ناصر ایزدی و به خوانندگی امیر رفعتی و محمد صرفه جو، در پنجمین روز سی و سومین جشنواره موسیقی فجر از ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت شهر تهران به روی صحنه رفت. در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: علی چاشنی گیر) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    عکاس: علی چاشنی گیر
  • ارکستر مهر

    «ارکستر مهر» به سرپرستی ناصر ایزدی و به خوانندگی امیر رفعتی و محمد صرفه جو، در پنجمین روز سی و سومین جشنواره موسیقی فجر از ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت شهر تهران به روی صحنه رفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، ارکستر «مهر» یکی دیگر از ارکسترهایی است که آثار موسیقی ملی ایران را اجرا می کند. این ارکستر هم مجموعه ای از قطعات آشنا در موسیقی ایران ساخته هنرمندانی چون جواد معروفی، انوشیروان روحانی و … را به اجرا در آورد. ارکستر در ابتدا چهار اثر مشتمل بر دو قطعه از ساخته های زنده یاد جواد معروفی و دو قطعه دیگر با تنظیم این نوازنده پیشگام موسیقی کشورمان را اجرا کرد.

    در بخش دوم کنسرت نیز ۶ اثر از ملودی های انوشیروان روحانی به خوانندگی امیر رفعتی و محمد صرفه جو به تماشاگران ارایه شد. اجرای دونوازی پیانو بردیا صدرنوری و ویولن حامد ابراهیمی بخش دیگر کنسرت ارکستر «مهر» در جشنواره موسیقی فجر بود.

    ارکستر مهر به سرپرستی ناصر ایزدی و با خوانندگی امیر رفعتی و محمد صرفه جو سال گذشته نیز در جشنواره حاضر بودند و تعدادی از تصنیف های خاطره انگیز همایون خرم را در سومین شب سی و دومین جشنواره موسیقی فجر اجرا کردند.

    در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: علی چاشنی گیر) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=168837
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *