×
×

عکاس: علی چاشنی گیر

  • کد نوشته: 168816
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۵ام دی ۱۳۹۶
  • ۰
  • ارکستر سمفونیک ایران- اتریش «آیسو» به رهبری مازیار یونسی در تالار وحدت برنامه اجرا کرد. در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: علی چاشنی گیر) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    عکاس: علی چاشنی گیر
  • ارکستر «آیسو» ایران و اتریش

    ارکستر سمفونیک ایران- اتریش «آیسو» به رهبری مازیار یونسی در تالار وحدت برنامه اجرا کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» و به نقل از هنرآنلاین، ارکستر سمفونیک ایران- اتریش “آیسو” یکشنبه در پنجمین روز سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت نواخت.

    این ارکستر که در نبود کریستین شولتز، رهبر و نوازنده ویلن‌سل ارکستر سمفونیک وین، توسط مازیار یونسی رهبری شد.

    در ابتدای این کنسرت مازیار یونسی به احترام دریانوردان نفتکش سانچی از حاضران در تالار خواست یک دقیقه سکوت کنند.

    در بخش نخست این کنسرت قطعه کنتینو اثر یوهان یوزف فوکس، دن کیشوت و آلبا کرنلیا اثر فرانچسکو کنتی، مدرسه شمشیر بازی اثر یوهان هاینریش شملتزر و سوئیت برای ارکستر زهی نواخته شد توسط ارکستر سمفونیک ایران- اتریش و در کنار نوازندگان اتریشی این گروه، میشائیل پوش و توماس ویمر اجرا شد.

    پس از آنتراکت و در بخش دوم این کنسرت قطعات کنسرتو ویولا در سل ماژور اثر جورج فیلیپ تلمان، کنسرتینو کلارینت اثر جوزپه تارتینی و کنسرتو فلوت در سل ماژر “لانوته” اثر آنتونیو ویوالدی اجرا شد.

    در پایان این برنامه، به دلیل استقبال حاضران گروه ارکستر آیسو یکی از قطعات بخش نخست این کنسرت را با حضور تمام نوازندگان ایرانی و اتریشی این گروه اجرا کردند.

    ارکستر سمفونیک ایران – اتریش “آیسو” از سال ۱۳۸۵ با حمایت با حمایت بخش فرهنگی سفارت اتریش در تهران آغاز به کار کرد.

    در این اجرا، بابک کوهستانی  (سولوئیست ویولا)، شقایق صادقیان(سولوئیست فلوت) و  رهام ایرانخواه(سولوئیست کلارینت) را بر عهده داشتند.

    همچنین دانیال جورابچی، فرمهر بیگلو، یاسمن کشاورزی، کوشا صرافی گوهر، سیاوش جعفری و هومن رضائیان (ویولون)، بابک کوهستانی، پگاه عبدالله زاده و احسان احدی (ویولن آلتو)، نرگس فلاح پسند و سنا شهمیری(ویولنسل)، آرش ضرابی (کنترباس)، کارن سلاجقه (هارپسیکورد) را نواختند.

    در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: علی چاشنی گیر) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=168816
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *