×
×

عکاس: علی چاشنی گیر

  • کد نوشته: 168061
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۳ام دی ۱۳۹۶
  • ۰
  • کنسرت گروه موسیقی سنتی «یاربانگ» به سرپرستی «حامد زند» و خوانندگی «پوریا اخواص» در قالب سی و سومین جشنواره موسیقی فجر، بیست و دوم دی ماه در تالار رودکی شهر تهران برگزار شد. در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: علی چاشنی گیر) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    عکاس: علی چاشنی گیر
  • گروه یاربانگ با آهنگسازی حامد زند و خوانندگی پوریا اخواص

    کنسرت گروه موسیقی سنتی «یاربانگ» به سرپرستی «حامد زند» و خوانندگی «پوریا اخواص» در قالب سی و سومین جشنواره موسیقی فجر، بیست و دوم دی ماه در تالار رودکی شهر تهران برگزار شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، طی این کنسرت قطعاتی چون «چهارمضراب دشتی»، «ضربی و آواز»، «ضربی اصفهان»، «تصنیف همایون»، «رنگ»، «ضربی شوشتری»، «تصنیف کاروان شهید» و «تصنیف رزم مشترک» به اجرا درآمد.

    این گروه در سال ۱۳۸۴ با همکاری تعدادی از دانشجویان نوازندگی موسیقی ایرانی دانشکده موسیقی دانشگاه هنر به سرپرستی حامد زند با نام گروه آیینه شروع به فعالیت کرد و از سال ۱۳۸۷ با تغییراتی در اعضا با نام گروه یاربانگ به کار خود ادامه داد و به اجرا در شهرها و کشورهای مختلف پرداخته است.

    پوریا اخواص، آزاده احمدی، مریم تراب پور، حامد حبیب پور، علیرضا دزفولیان، اشکان مرادی، محمد مهربان و حامد زند اعضای گروه یاربانگ در این کنسرت را شامل می‌شدند.

    در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: علی چاشنی گیر) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=168061
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *