×
×

توسط دوستاران این خواننده

  • کد نوشته: 16806
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۵ام دی ۱۳۹۰
  • ۲ دیدگاه
  • خودش می‌گوید همواره از مصاحبه کردن پرهیز دارد و علاقه‌مند است که آثارش به‌جای او سخن بگویند. نام خانوادگی‌اش هم «شجریان» است و این یعنی، یافتنش شاهکاری‌ست شاق! این روزها مشغله‌های فراوانی دارد و حتا بیش از سالیان گذشته درگیر فعالیت‌های گوناگون هنری‌ست. اما همه‌ی این‌ها موجب نشد که همایون شجریان دست رد به سینه‌ی […]

  • خودش می‌گوید همواره از مصاحبه کردن پرهیز دارد و علاقه‌مند است که آثارش به‌جای او سخن بگویند. نام خانوادگی‌اش هم «شجریان» است و این یعنی، یافتنش شاهکاری‌ست شاق! این روزها مشغله‌های فراوانی دارد و حتا بیش از سالیان گذشته درگیر فعالیت‌های گوناگون هنری‌ست. اما همه‌ی این‌ها موجب نشد که همایون شجریان دست رد به سینه‌ی ما بزند. پس از گذشت بیش از پنج سال از آغاز فعالیت این وبلاگ، سرانجام موفق شدیم پای صحبت‌های او بنشینیم و ماحصل آن را از این طریق به دست دوست‌داران پرشمارش برسانیم.

    در این پست می‌توانید متن کامل گفت‌وگوی دوساعته‌ی ما با همایون شجریان را در قالب یک فایل پی‌دی‌اف دانلود کنید و بخوانید. این کتابچه‌ی الکترونیکی ۸ صفحه‌ای به‌گونه‌ای صفحه‌بندی و آماده شده که علاقه‌مندان بتوانند آن را به‌صورت رنگی چاپ کنند و در آرشیو مجلات و روزنامه‌های خود نگاه دارند.

    دانــلــود
    [لینک کمکی]
    PDF File
    ۸ صفحه – ۲.۳۳ مگابایت

    برای مطالعه‌ی این کتابچه‌ی الکترونیکی به نرم‌افزار Adobe Reader نیاز دارید که جدیدترین نسخه‌ی آن از اینجا قابل دریافت است.

    بر خود لازم می‌دانم از عکاس خوش‌ذوق، جناب آقای علی چاشنی‌گیر، که عکس رو و پشت جلد این ویژه‌نامه را در اختیارم گذاشتند، صمیمانه تشکر کنم.

    • توضیح: بنا به برخی دلایل از جمله جلوگیری از بازنشر بی‌اجازه‌ی متن مصاحبه، تصمیم گرفتم تکست را در صفحه‌ی وبلاگ منتشر نکنم. تجربه‌ام به من هشدار می‌دهد که گروهی از ساکنان این دنیای مجازی به مقوله‌ی اخلاق و امانت‌داری بی‌توجه هستند و بی‌اجازه و بدون ذکر منبع، اقدام به استفاده از دست‌رنج دیگران می‌کنند.
    https://musiceiranian.ir/?p=16806
       
    برچسب ها همایون شجریان

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *