×
×

بر سر عدم پرداخت حقوق

  • کد نوشته: 16802
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۴ام دی ۱۳۹۰
  • ۰
  • بحث بر سر عدم پرداخت حقوق نوازندگان ارکستر سمفونیک از اجرای سمفونی کارون به آهنگسازی مجید انتظامی در جشنواره موسیقی آْغاز شد و این سمفونی اجرا نشد. بعداز آن نوبت به اجرای سمفونی خورشید به آهنگسازی سعید شریفیان رسید که بسیاری از نوازنده‌ها به نشانه اعتراض؛ تمرین ارکستر سمفونیک تهران را در بحبوحه برگزاری کنسرت، […]

  • بحث بر سر عدم پرداخت حقوق نوازندگان ارکستر سمفونیک از اجرای سمفونی کارون به آهنگسازی مجید انتظامی در جشنواره موسیقی آْغاز شد و این سمفونی اجرا نشد. بعداز آن نوبت به اجرای سمفونی خورشید به آهنگسازی سعید شریفیان رسید که بسیاری از نوازنده‌ها به نشانه اعتراض؛ تمرین ارکستر سمفونیک تهران را در بحبوحه برگزاری کنسرت، رها کردند. مدتی بعد مدیر مرکز موسیقی وزارت ارشاد(محمد میرزمانی) در جمع نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران حاضر شده و وعده پرداخت شدن معوقات را می‌دهد. و به نوازنده‌های معترض گفته می‌شود درصورت برگزار نشدن کنسرت؛ هیچیک از آنان اجازه کار در ارکسترهای وابسته به وزارت ارشاد را ندارند. سرانجام ارکستر سمفونیک تهران باوجود نارضایتی نوازندگان و حتی اعتراض آهنگساز سمفونی خورشید؛ به صحنه رفت تا اجرایی را به نمایش بگذارد که آشفتگی و به‌هم ریختگی در آن مشهود بود.

    به گزارش ایلنا، تازه‌ترین زمزمه‌ها از ارکستر سمفونیک تهران حکایت از آن دارد که ۲۰ نفر از نوازگان این ارکستر که هنوز با مشکل عدم بستن قرارداد مواجه هستند، این ارکستر را ترک کرده‌اند.

    نوازنده‌های ارکستر سموفنیک تهران از شهریور ماه تاکنون حقوق دریافت نکرده‌اند.

    https://musiceiranian.ir/?p=16802
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *