×
×

دبیر اجرایی جشنواره موسیقی فجر

  • کد نوشته: 16800
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۴ام دی ۱۳۹۰
  • ۰
  • علی ترابی (دبیر اجرایی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر) گفت: باتوجه به گرایش بخش قابل توجهی از موسیقی‌دانان جوان به نوآوری و ارایه آثار متفاوت در ژانرهای مختلف موسیقی که در سال‌های اخیر شاهد آن بودیم، تصمیم گرفته شد که بخش متفاوتی با عنوان «نسل دیگر » در جشنواره برنامه‌ریزی شود که فرصت […]

  • علی ترابی (دبیر اجرایی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر) گفت: باتوجه به گرایش بخش قابل توجهی از موسیقی‌دانان جوان به نوآوری و ارایه آثار متفاوت در ژانرهای مختلف موسیقی که در سال‌های اخیر شاهد آن بودیم، تصمیم گرفته شد که بخش متفاوتی با عنوان «نسل دیگر » در جشنواره برنامه‌ریزی شود که فرصت ارایه این آثار و اندیشه‌های نو در عرصه‌های مختلف موسیقی بوجود آید.

    وی با اعلام اینکه انتخاب عنوان «نسل دیگر» تنها برای یک محدوده سنی محسوب نمی‌شود، افزود: این عنوان تفکری است که در بین بخش قابل توجهی از موسیقی‌دانان دیده می‌شود که بعضا از استادان نواندیش به شاگردان مستعد نیز منتقل شده است. ما همه این جریان را یک نسل می‌بینیم و معتقدیم که با ایجاد فرصت برگزاری کنسرت و شنیده شدن توسط مخاطبان می‌توان جامعه موسیقی پویاتری داشت.

    براساس برنامه‌ریزی انجام شده برای این بخش، یازده گروه در دو سانس موسیقی کلاسیک و موسیقی ایرانی به اجرای برنامه خواهند پرداخت که عمدتا برای اولین بار در جشنواره حضور یافته اند.

    به گفته دبیر اجرایی جشنواره طراحی و برنامه‌ریزی این بخش با مشاوره با کارشناسان مختلفی انجام شده است. مجموعه برنامه‌های نسل دیگر از ۲۴ تا ۲۹ بهمن در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.

    بیست و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به دبیری دکتر حسن ریاحی از ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه سال ۱۳۹۰ در تهران وچند شهرستان برگزار می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=16800
       
    برچسب ها علي ترابي

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *