×
×

عکاس: علی چاشنی گیر

  • کد نوشته: 167770
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۲ام دی ۱۳۹۶
  • ۰
  • اجرای ارکستر ملی در دومین روز جشنواره موسیقی فجر به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی سالار عقیلی، شامگاه پنجشنبه (۲۱ دی ماه) از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در قالب جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت تهران به روی صحنه رفت. در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: علی چاشنی گیر) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    عکاس: علی چاشنی گیر
  • ارکستر ملی به خوانندگی سالار عقیلی

    اجرای ارکستر ملی در دومین روز جشنواره موسیقی فجر به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی سالار عقیلی، شامگاه پنجشنبه (۲۱ دی ماه) از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در قالب جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت تهران به روی صحنه رفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در این کنسرت، ۱۸ قطعه اجرا شد که دو قطعه آن با اشعاری از افشین یداللهی و آهنگسازی بابک رزین بود. «ایران» و «تبریز در مه». «ایران جوان» با آهنگسازی پیمان سلطانی و شعر بیژن ترقی، «خوشه چین» از روح الله خالقی با شعر کریم فکور، «افسون سخن» از نصرالله زرین پنجه و شعر نظام فاطمی دیگر قطعات این برنامه بودند. همچنین «نغمه نوروزی» اثر روح الله خالقی و شعر رهی معیری، «ساغر» از همایون خرم و شعرمعینی کرمانشاهی، «شکوه گل» از عبدالکریم مهر افشان، «از خون جوانان لاله دمیده» از عارف قزوینی و «جام مدهوشی» از علی تجویدی با شعر بیژن ترقی نیز دیگر قطعات اجرا شده در این شب بودند. ارکستر ملی ایران در اجرای خود در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر، ۴ قطعه بی کلام نیز اجرا کرد؛ ۲ قطعه «سرود گل» و «سبکبال» از حسین دهلوی، «دو نغمه بختیاری» از روح الله خالقی و در نهایت پرلود «جام تهی» از فریدون شهبازیان.

    در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: علی چاشنی گیر) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=167770
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *