×
×

عکاس: علی چاشنی گیر

  • کد نوشته: 167697
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۲ام دی ۱۳۹۶
  • ۰
  • «تریو اکشیکلن» به عنوان یکی از گروه‌های مطرح موسیقی «مغولستان»، پنج‌شنبه بیست و یکم دی ماه در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر و تالار رودکی به روی صحنه رفت. در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: علی چاشنی گیر) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    عکاس: علی چاشنی گیر
  • اجرای موسیقی مغولستان

    «تریو اکشیکلن» به عنوان یکی از گروه‌های مطرح موسیقی «مغولستان»، پنج‌شنبه بیست و یکم دی ماه در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر و تالار رودکی به روی صحنه رفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، اعضای این گروه موسیقی، ابعاد صوتی آثار آهنگسازان معاصر مغلوستان را با تنظیم‌های متمایز و برجسته و با سازهایی از مغولستان و تکنیک‌های آوازی آسیای مرکزی در هم‌آمیخته و اجرا کردند. برخی از قطعات آن‌ها تزئینات و صداهای شفاف موسیقی مجلسی را وام گرفته‌ و برخی دیگر با نیروی مسحورکننده‌ سنت‌های موسیقی فولکلور مغولستان آمیخته و ما را از صدای سم اسبان مغولستان به سکوت زلال صحرای گوبی می‌کشاند. اما‌ ویژگی اصلی موسیقی آن‌ها نیروی گیرا و عمیقاً برخاسته از طبیعت آن است.

    شایان ذکر است که سی و سومین جشنواره موسیقی فجر، از بیستم تا سی ام دی ماه ۹۶ به مدیریت حمیدرضا نوربخش در تالارهای وحدت، رودکی، برج آزادی، فرهنگسرای نیاوران، سالن ایرانیان و برج میلاد تهران برگزار می شود.

    در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: علی چاشنی گیر) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=167697
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *