×
×

ساخته «مارتینا کوسسکا»

  • کد نوشته: 167102
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۹ام دی ۱۳۹۶
  • ۰
  • آلبوم موسیقی «کوگیتا» ساخته «مارتینا کوسسکا» از سوی «نشر موسیقی امروز تهران»، روانه بازار موسیقی شد.

    ساخته «مارتینا کوسسکا»
  • آلبوم موسیقی «کوگیتا» ساخته «مارتینا کوسسکا» از سوی «نشر موسیقی امروز تهران»، روانه بازار موسیقی شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «کوگیتا»، یک آلبوم کلاسیکال مدرن است که «مارتینا کوسسکا»، آنرا در قالب ۵ قطعه به عناوین «کوگیتا»، «سیال»، «تریو پیانو، لحظه تردید، از فکر تا ایجاد»، «ENT1701» و «صحنه های عاشقانه»، به اجرا در آورده است.

    نوازندگانی که کوسسکا را در اثرش همراهی کرده اند، «گییرت کالائرت»، «برت هلسن»، «ناتالیا شمت»، «ایزابلا بوردا» و «پاول زایاچ» می باشند وهمچنین، آنسامبل «تمپوریس» و آنسامبل «گلیپتوس» نیز، دو قطعه آخر مجموعه را نواخته اند.

    این اثر با قطعات و ملودیهای معاصری که خطوط ملودی را در هم شکسته و هارمونی کلاسیک را نوسان می دهد، احساسی آوانگارد در مخاطب برمی انگیزد.

    «مارتینا کوسسکا»، نوازنده پیانو، آهنگساز و رهبر ارکستر، متولد لهستان است. او کارشناس ارشد آهنگسازی از آکادمی موسیقی کراکوف لهستان است و همچنین در مقطع کارشناسی رهبری ارکستر نیز تحصیل کرده و در آکادمی ملی کاتوویتسه، تحصیل در این رشته را به پایان رسانده است. او همسر «آدین صمیمی مفخم» است. آثار کوسسکا، بارها در فستیوال های معتبری همچون «پاییز ورشو» و «آئدیو–آرت» در لهستان، «روزهای استراوا» (جمهوری چک)، «ایمپولس» و ۴۰۲۰ در اتریش و «دوسالانه زاگرب» در کرواسی و بسیاری رویدادهای دیگر، به اجرا در آمده است.

    شایان ذکر است که آلبوم موسیقی کلاسیک- مدرن «کوگیتا» از «مارتینا کوسسکا»، توسط «نشر موسیقی امروز تهران» منتشر شده است و علاقمندان می توانند، جهت خرید نسخه فیزیکی و اورجینال اثر، به مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=167102
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *