×
×

ساخته «آیدین صمیمی مفخم»

  • کد نوشته: 167089
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۹ام دی ۱۳۹۶
  • ۰
  • آلبوم موسیقی «کنسرتوها»، ساخته «آیدین صمیمی مفخم»، توسط «نشر موسیقی امروز تهران»، روانه بازار موسیقی شد. به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»،  «کنسرتوها»، نام اثریست از «آیدین صمیمی مفخم»، که در قالب ۳ قطعه به نام های «رجز»، «لودوس کنسونوس» و «هولو گرافی»، ساخته و پرداخته شده است. قطعات این آلبوم برای پیانو، […]

    ساخته «آیدین صمیمی مفخم»
  • آلبوم موسیقی «کنسرتوها»، ساخته «آیدین صمیمی مفخم»، توسط «نشر موسیقی امروز تهران»، روانه بازار موسیقی شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»،  «کنسرتوها»، نام اثریست از «آیدین صمیمی مفخم»، که در قالب ۳ قطعه به نام های «رجز»، «لودوس کنسونوس» و «هولو گرافی»، ساخته و پرداخته شده است.

    قطعات این آلبوم برای پیانو، هورن و ارکستر طراحی شده اند که در بخش کنسرتوی هورن فضایی معاصر با ملودی‌هایی گسسته که بعضا با پشت هم قرار گرفتن نت‌ها احساس رضایتی برای مخاطب ایجاد می‌کنند، قطعه را پوشش می دهد اما موسیقی در دو قطعه بعد، نسبتا انتزاعی شده و برعکس قطعه اول، گونه ای از حس تیرگی و تنش را به مخاطب القا می‌کند.

    «آیدین صمیمی‌ مفخم»، عضو دائم انجمن آهنگسازان ایران و مدرس مدرسه عالی موسیقی و دانش‌سراهای تهران و از بنیان‌گذاران دپارتمان آهنگسازی و تئوری موسیقی در دانشگاه علمی کاربردی تهران و هم چنین بنیان‌گذار و مدیر هنری «مرکز موسیقی‌ نوین اسپکترو» و عضو هیئت موسس و مشاور هنر «کانون موسیقی‌ معاصر تهران» است.

    شایان ذکر است که آلبوم «کنسرتوها» از «آیدین صمیمی مفخم»، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری «نشر موسیقی امروز تهران»، منتشر شده و علاقمندان می توانند، جهت تهیه نسخه فیزکی و اورجینال آن به مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=167089
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *