×
×

سالن همایش های ایرانیان میزبان اجراهای جشنواره فجر

  • کد نوشته: 166970
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۸ام دی ۱۳۹۶
  • ۰
  • مجید پیرایش مدیر سالن همایش‌های ایرانیان که در سی و سومین دوره جشنواره موسیقی فجر میزبان تمام اجراهای پاپ است، درباره پیش بینی‌ها و تمهیدات این سالن برای میزبانی هر چه شایسته تر از این رویداد مهم هنری توضیحاتی را ارائه داد. مجید پیرایش در توضیح برخی اخبار درباره رقم اجاره بهای واگذاری این سالن […]

    سالن همایش های ایرانیان میزبان اجراهای جشنواره فجر
  • مجید پیرایش مدیر سالن همایش‌های ایرانیان که در سی و سومین دوره جشنواره موسیقی فجر میزبان تمام اجراهای پاپ است، درباره پیش بینی‌ها و تمهیدات این سالن برای میزبانی هر چه شایسته تر از این رویداد مهم هنری توضیحاتی را ارائه داد.

    مجید پیرایش در توضیح برخی اخبار درباره رقم اجاره بهای واگذاری این سالن به جشنواره موسیقی فجر گفت: این خبررسانی‌ها قطعا بدون علم و آگاهی انجام شده است. تمام قراردادها موجود است و مسئولین جشنواره در صورت تمایل می‌توانند در این باره اظهار نظر کنند. در این مقطع حساس همه¬ی سعی مجموعه سالن همایش‌های ایرانیان سرویس دهی خوب و در خور شأن است و میزبانی شایسته جشنواره موسیقی فجر تنها دغدغه این روزهای ماست. از مسئولین جشنواره بابت اعتمادی که به مجموعه ایرانیان داشته اند تشکر می‌کنم.

    او در توضیح امکانات و قابلیت‌های این سالن نوساز که به تازگی وارد عرصه کنسرت‌گذاری در پایتخت شده هم گفت: سالن همایش‌های ایرانیان یک بلک باکس دو هزار نفره برای کنسرت‌های موسیقی است و به جرات می توانیم از آن به عنوان تنها سالن تمام استاندارد برای برگزاری کنسرت و برنامه موسیقی یاد کنیم. این مدیر خاطر نشان کرد: فراموش نکنیم شهر تهران به شدت از کمبود سالنهای بالای ۱۵۰۰ نفر استاندارد جهت برگزاری کنسرت‌های با کیفیت رنج می‌برد . شهر لندن با ۹ میلیون نفر جمعیت ۱۷ سالن کنسرت دارد. شاید تولد سالن ایرانیان استانداردهای فنی اجرا ها را بین سالنهای تهران جابجا کند. در هر صورت این سالن حاصل تجربه ۱۵ ساله بنده در برگزاری مراسم‌های مختلف در سالن‌های دیگر است که سعی کرده‌ام تمامی کمبود و مشکلات تهیه کنندگان در سالنهای دیگر را از بعد فنی و اجرایی، پیش بینی کنم و راه حل مخصوص خودش را داشته باشیم .

    وی در توضیح بیشتر از قابلیت ها گفت: دید مناسب تمامی بینندگان، عمق کم سالن به نسبت سالنهای دیگر، سیستم صدابرداری nova آلمان ، نورپردازی تمام دیجیتال، دسترسی راحت به پارکینگها، سوئیت مخصوص خواننده و نوازندگان از جمله قابلیت‌های این سالن هستند که تلاش شده در بهترین کیفیت و مطابق استانداردهای روز جهانی خدمات رسانی کنند. پیرایش افزود: سالن همایش‌های ایرانیان تنها سالن با ظرفیت بالای ۱۵۰۰ نفر است که با مدیریت بخش خصوصی قدم به عرصه رقابت گذاشته و الویت بندی سالن در آرامش و راحتی تهیه کنندگان بدون در نظر گرفتن بروکراسی‌های خاص بنا شده است. خدایی نکرده قصد اتهام به دیگر مدیران سالن‌ را نداشته و نداریم ولی در تلاشیم که با خدمات دهی مناسب سعی در بهبود شرایط حاکم و برخی انحصارها شویم. اهداف ما در کوتاه مدت معرفی سالن به جامعه هنری و البته در بلند مدت کاهش هزینه‌های سالن‌های کنسرت به نفع و سود مخاطبان است.

    جشنواره موسیقی فجر از ۲۰ تا ۳۰ دی ماه در ۶ سالن مختلف در تهران برگزار خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=166970
       
    برچسب ها مجید پیرایش

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *